Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

grankee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż czy ktoś podjąłby się opisania krok po kroku jak zacząć przygodę z pisaniem modułów?
 
Interesuje mnie głównie co pobrać, czego używać itd. 
Nie jest mi póki co potrzebne nawet dostęp do klas gry ani niczego z gry. Chciałbym po prostu stworzyć od zera plik, stworzyć tam pewne klasy oraz funkcje robiące operacje na zmiennych i tyle. Do tego zarejestrować natywy, którymi będę mógł wysyłać do mojej biblioteki zmienne oraz inne, którymi je odczytam. Ma to być tylko połączenie plugin->biblioteka i biblioteka->plugin. Nie potrzebne mi połączenie biblioteka->metamod ani zadne posrednie lub bezposrednie biblioteka->gra. Mam nadzieję, że dość jasno to opisałem. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 7 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...