Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Więcej fps'ów w counter strike.


Ver's#iwl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, dawno poradniku nie było, więc lecimy! 

 

  1. Zamiast komendy net_graph, użyj komendy cl_showfps 1.
  2. Usunąć say (tam gdzie gracze piszą). Komendą: Bind "klawisz" "hud_saytext" dodaje to parę FPS'ów. Tą samą komendą włączamy i wyłączamy.
  3. Komendy. 
    fps_max 101 - Ustala maksymalna liczbę klatek na sekundę.
    
    max_shells - ustawione na 0 powoduje brak łusek po pociskach.
    
    l_clear - jakość textur najlepiej dać na 0.
    
    cl_shadows - Cienie.
    
    voice_dsound - Jakość dźwięków.
    
    fastsprites - jakość dymu, wybuchów granatów, polecam na 2.
    
    gl_playermip 2 – Zmienia jakość modeli graczy w OpenGL.
    
    gl_cull 1 – Renderuje jedynie widoczne elementy.
    
    gl_lightholes 0 – wyłącza światło w zakamarkach
    
    gl_dither 1 - Rozmywa tekstury.
    
    max_rubble 0 - Maksymalna ilość żwiru/kamieni w grze.
    
    r_mirroralpha 0 – Wyłącza refleksje światła.
    
    cl_weather 0 – Wyłącza efekty pogodowe (np. deszcz na aztec)
    
    cl_particlefx 0 – wyłącza efekty takie jak płomień z lufy , odłamki , itp
    
    cl_corpsestay 1 – Czas znikania leżących ciał.
    
    cl_himodels 0 - Obniża jakość modeli graczy.
    
    violence_agibs 0 - Wyłącza resztki modeli po eksplozji.
    
    violence_ablood 0 – wyłączenie wyświetlania krwi.
    
    r_norefresh 0 - Komenda powoduje nie odświeżanie się hud/konsoli, kiedy nie ma takiej potrzeby
    
    mp_decals 1 - Maksymalna ilość wyświetlanych dziur po kulach.

     

 

 

 

źródło: internet. 

image.pngMASZ PROBLEM, SPRAWĘ PISZ PW! ❤️ 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...