BulgaR Opublikowano Grudzień 3, 2015 o 15:13 Udostępnij Opublikowano Grudzień 3, 2015 o 15:13 W tym tutku opisze w jaki sposob dodac klase premium do silnika. Najpierw musimy dodac normalna klase, robimy to wedlug tego poradnika. Nastepnie szukamy: public WybierzKlase_Handler(Handle:classhandle, MenuAction:action, client, Position) { i w srodku zamieniamy: if(ma_poziom) { if(klasa_gracza[client]) { nowa_klasa_gracza[client] = Position; PrintToChat(client, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); } else { klasa_gracza[client] = Position; WczytajDane(client, klasa_gracza[client]); Odrodzenie(client); } } else { WybierzKlase(client) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrana klasa dostepna jest od %dLv!", umiejetnosci_klas[Position][0]); } na: if(ma_poziom) { if(Position == NAZWA && !(GetUserFlagBits(client) & FLAGA)) { WybierzKlase(client) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrana klasa dostepna jest tylko dla posiadaczy Uslug Premium!"); } else { if(klasa_gracza[client]) { nowa_klasa_gracza[client] = Position; PrintToChat(client, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie."); } else { klasa_gracza[client] = Position; WczytajDane(client, klasa_gracza[client]); Odrodzenie(client); } } } else { WybierzKlase(client) PrintToChat(client, "[COD:MW] Wybrana klasa dostepna jest od %dLv!", umiejetnosci_klas[Position][0]); } Zamiast NAZWA musimy podac nazwe klasy ktora ma byc premium. Zamiast FLAGA podajemy flage dla jakiej ma byc dostepna klasa. Oczywiscie mozemy zrobic takze by klasa byla dostepna dopiero po wbiciu okreslonego poziomu i tylko dla posiadaczy flagi. Poziom od ktorego ma byc klasa ustalamy w standardowy sposob. A, jezeli teraz chcielibysmy dodac kilka klas premium zamiast jednej to zamieniamy: if(Position == NAZWA && !(GetUserFlagBits(client) & FLAGA)) na: if(Position == NAZWA && !(GetUserFlagBits(client) & FLAGA) || Position == NAZWA && !(GetUserFlagBits(client) & FLAGA)) i tak dalej... Lista flag: Spoiler ADMFLAG_RESERVATION Rezerwacja slota // A ADMFLAG_GENERIC Admin // B ADMFLAG_KICK Możliwość kickowania // C ADMFLAG_BAN Możliwość banowania // D ADMFLAG_UNBAN Możliwość dawania UB // E ADMFLAG_SLAY Możliwość Slayowania (zabijania) gracza // F ADMFLAG_CHANGEMAP Możliwość zmiany mapy // G ADMFLAG_CONVARS Możliwość zmiany cvarów // H ADMFLAG_CONFIG Możliwość ładowania plików CFG na serwerze // I ADMFLAG_VOTE Możliwość tworzenia głosowań // K ADMFLAG_PASSWORD Możliwość utworzenia hasła na serwerze // L ADMFLAG_RCON Możliwość używania komend RCON // M ADMFLAG_CHEATS Możliwość zmiany wartości sv_cheats // N ADMFLAG_ROOT Wszystkie Flagi // Z ADMFLAG_CUSTOM1 Flaga bez zastosowania // O ADMFLAG_CUSTOM2 Flaga bez zastosowania // P ADMFLAG_CUSTOM3 Flaga bez zastosowania // Q ADMFLAG_CUSTOM4 Flaga bez zastosowania // R ADMFLAG_CUSTOM5 Flaga bez zastosowania // S ADMFLAG_CUSTOM6 Flaga bez zastosowania // T Autorem poradnika jest @Linux`. Oryginalny temat: [cs:go]CodMod_Stary - Dodanie klasy premium - Tutoriale - AMXX.pl: Support AMX Mod X 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się