SennyK Opublikowano Marzec 17, 2020 o 14:56 Udostępnij Opublikowano Marzec 17, 2020 o 14:56 Witam. Dałoby rade, żeby ograniczyć ilość otrzymywanych medishotów (weapon_healthshot) do max 3? Poniżej kawałek kodu: Pozdrawiam Spoiler public Action Event_PlayerSpawn(Event hEvent, const char[] chName, bool bDontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(hEvent.GetInt("userid")); if (GameRules_GetProp("m_bWarmupPeriod") == 1) return; if (IsPlayerVip(client)) { SetEntityHealth(client, g_CvarVipHP.IntValue); if (g_Cvar_Kamizelka_Helm_1_runda.BoolValue && LiczbaRund <= 1) return; else { SetEntProp(client, Prop_Send, "m_ArmorValue", g_CvarVipArmor.IntValue); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasHelmet", g_CvarVipHelm.IntValue); } SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount") + g_CvarVipPieniadzeNaStart.IntValue); SetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_flLaggedMovementValue", g_CvarPredkoscGracza.FloatValue); SetEntityGravity(client, g_CvarGrawitacja.FloatValue); if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT && GetEntProp(client, Prop_Send, "m_bHasDefuser") == 0) GivePlayerItem(client, "item_defuser"); if (LiczbaRund >= g_CvarGranatyRunda.IntValue) { if (g_CvarHEGranat.BoolValue) GivePlayerItem(client, "weapon_hegrenade"); if (g_CvarFlashGranat.BoolValue) GivePlayerItem(client, "weapon_flashbang"); if (g_CvarSmokeGranat.BoolValue) GivePlayerItem(client, "weapon_smokegrenade"); if (g_CvarDecoyGranat.BoolValue) GivePlayerItem(client, "weapon_decoy"); if (g_CvarHealGranat.BoolValue) GivePlayerItem(client, "weapon_healthshot"); if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_CT && g_CvarIncGranat.BoolValue) GivePlayerItem(client, "weapon_incgrenade"); if (GetClientTeam(client) == CS_TEAM_T && g_CvarMolotovGranat.BoolValue) GivePlayerItem(client, "weapon_molotov"); if (g_CvarTaGranat.BoolValue) GivePlayerItem(client, "weapon_tagrenade"); } } if (g_CvarMenuBroni.BoolValue && LiczbaRund >= g_CvarRundaMenuBroni.IntValue) MenuGlowne(client); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Angel | Valkiria.com.pl Opublikowano Marzec 17, 2020 o 21:54 Udostępnij Opublikowano Marzec 17, 2020 o 21:54 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SennyK Opublikowano Marzec 17, 2020 o 22:49 Autor Udostępnij Opublikowano Marzec 17, 2020 o 22:49 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SennyK Opublikowano Marzec 18, 2020 o 18:58 Autor Udostępnij Opublikowano Marzec 18, 2020 o 18:58 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się