Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Aktualizacja CS:GO [09.12.2015]


owner_2019
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Minionej nocy pojawiła się aktualizacja Counter-Strike: Global Offensive. Wraz z nią do gry wprowadzono oczywiście mnóstwo zmian. Zawitała między innymi nowa broń i skrzynia jej poświęcona. Od teraz będziemy mogli strzelać z rewolweru. Wprowadzono także mnóstwo innych zmian, o których więcej możecie przeczytać niżej.

 

 

Zimowa aktualizacja:

  • niewielka zmiana w świątecznym pozdrowieniu
  • można już kupować prezenty. Tabela wyników związana z prezentami będzie dostępna do 15 stycznia
  • dodano Revolver Case
  • dodano kilka kapsuł z naklejkami stworzonymi przez społeczność
  • dodano medale za służbę 2016 roku.Gracze, którzy osiągną rangę Global General po 31 grudnia otrzymają nowy medal

 

 

R8 Revolver:

  • dodano nową broń drugorzędną ? R8 Revolver ? która może zająć miejsce Desert Eagle?a w naszym ekwipunku

 

 

Rozgrywka:

  • w grach typu Competitve Matchmaking czas rundy wynosi teraz 1:55, zaś bomba wybuchać będzie po 40 sekundach. Zmiana ta dotyczy także wszystkich majorów
  • dostosowano czas, jaki AK47, M4A4 i M4A1-S potrzebują na powrócenie do normalnej pozycji po strzałach, by zredukować zasięg, w jakim spray?owanie jest lepsze od pojedynczych strzałów
  • zwiększono niedokładność strzałów wynikającą z poruszania się w następujących broniach: Elites, Fiveseven, Glock, P2000, P250, Tec9, USP i CZ75a
  • w grach typu Competitive Matchmaking można teraz wziąć przerwę, która domyślnie będzie trwała 60 sekund. Żeby do niej doszło musimy zacząć głosowanie

 

 

Killer Replay:

  • dodano nowy ?Killer Replay? do trybów gry Casual i Demolka. By móc skorzystać z tej funkcji na serwerze musi być aktywne GOTV
  • funkcję tę można wyłączyć wchodząc w Pomoc/Opcje > Ustawienie gry > Automatyczny Killer Replay
  • dodano nowe komendy, dzięki którym można obsługiwać funkcję Killer Replay. Znajdziecie je wpisując w konsoli ?replay?

 

 

Społeczność:

  • serwery gry i GOTV nie przypisane na stałe do jednego konta serwera z GSLT (Game Server Login Token) pozwolą na połączenie się wyłącznie klientom z tej samej sieci LAN
  • do serwerów społeczności można się teraz podłączyć za pośrednictwem publicznego IP lub wewnętrznego adresu RFC1918
  • w celu uzyskania GSLT zapraszamy tutaj
  • każdy token GSLT można używać tylko do jednego serwera i powinien być przypisany komendą +sv_setsteamaccount KODGSLT ? net port_try 1
  • dodano opcję umożliwiającą zgłaszanie serwerów pokazujących błędne wyposażenie gracza i/lub rangę
  • serwery gry od teraz będą wyświetlać SteamID po tym, jak operator serwera wpisze odpowiednią komendę
  • serwery gry z GOTV, które jest dostępna dla innych klientów do podłączenia się muszą ustawić komendę tv_advertise_watchable 1

 

 

MISC:

  • ustawienia użytkownika są od teraz niezależnie przechowywane w jednym folderów na naszym komputerze
  • opcje wideo dla jakości cieni, dokładności detali modeli i tekstur, jakości efektów oraz filtrowania tekstur mogą być teraz wyszukane automatycznie przy starcie, by dostosować je z innymi, działającymi w tle aplikacjami. Opcje te mogą być także na stałe dostosowane przez użytkownika i nie będą się one zmieniały w zależności od aplikacji działających w tle
  • niewielkie zmiany w dźwięku. Dźwięki poruszania się grającego są nieco cichsze, a innych graczy pozostają na tym samym poziomie

 

 

Mapy:

  • poprawione błędy, które powodowały, że na niektórych powierzchniach odtwarzany był inny dźwięk niż powinien (na mapach mirage, overpass i train)
  • naprawiono miejsce respawnu na duście2 w deatchmatchu

 

 

Kontroler Steam:

  • przełącznik kucania od teraz działa
  • naprawiono kilka błędów

 

 

Integracja statusu gry:

  • stan gry może być wykorzystany zdalnie, co pozwala innym aplikacjom na wykorzystanie tych informacji. Zastosowano to podczas DH Cluj-Napoca 2015, by prezentować informacje dotycząc m.in. stanu zdrowia graczy na scenie
  • szczegółowe informacje na ten temat znajdziecie tutaj

 

 

Serwery:

  • dodano oficjalne serwery w Hong Kongu
  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...