Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Swirusek


swirusek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema jestem sobie Mateusz mam 21 lat :P gram w cs od 7/8 lat prawie non stop z malymi przerwami na melanz hehe kazdy wie jak jest :D 
No i oczywiscie mam juz SYNKA ma 2 latka ;) kochany moj Bartuś <3 :) caly tata zboj jak trza :D Jak podrosnie to cs 1.6 obowiazkowo :D 
Oczywiscie jesli bedzie chcial grac hehe bo moze byc tak ze nie ze pojdzie w inne slady niz ja i zacznie sie uczyc chociaz jeden z rodziny skonczyl by studia hehe :D 
ale to czas pokaże jak narazie jest maly diabeł jednym slowem bije wszystkiich : D Tak ze widzimy sie na serwerach

Ogolnie to znalazlem sie tu przypadkiem z COD 45k Multi-Head.pl nie wiem czy mozna pisac nazwy forum skad sie jest jak nie to niech admin jakis czy mod zmodyfikuje :) 
Pasja moja to motocykle sportowe jezdzilem kiedys az do wypadku kolejnego i ostatniego mam nadzieje ale trauma zostaje wypadek przy 150 w auta bok zajachal mi droge skur%iel jeba$y

Ale grunt ze zyje :D kolejna szansa by zwolnic czasem bo nie wiadomo czy kozdy z nas wroci do domu dajac po gazie w opor az do slynnego LUTUTUTUTU :D