Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

CS:GO Aktualizacja [16.12.2015]


owner_2019
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zawsze o nieludzkiej porze, Valve postanowiło uraczyć nas kolejnym update?em, który co prawda do największych nie należy, ale wprowadza kilka dużych zmian.

 

 

Rozgrywka:

 

  • Cofnięto zmiany w tzw. ?recovery time? dla broni: AK-47, M4A1-S, M4A4.
  • Cofnięto zmiany w celności pistoletów podczas ruchu.
  • Od teraz odgłos cyngla rewolwera jest słyszalny również z perspektywy trzeciej osoby (przy strzelaniu trybem nominalnym).
  • Granaty dymne, które wybuchały nad płonącym ogniem od tej pory właściwie pokrywają teren, zamiast swobodnie pływać nad ziemią.
  • Granaty zapalające, które częściowo zostały wygaszone przez granat dymny nie będą zadawały obrażeń graczom wewnątrz granatu dymnego (naprawiono rzadki błąd).
  • Granaty zapalające rzucone na granicy granatu dymnego od tej pory rozszerzają się na granicy dymu, zamiast w kierunku jego środka.
  • Usunięto obrót kamery ?Killer Replay?.
  • Usunięto błąd sklepu, który czasami wyświetlał niewłaściwe ceny broni.

 

 

Na kilka słów wyjaśnienia zasługuje ponownie zmieniony rozrzut podstawowych karabinów. Valve postanowiło przyznać się do popełnionych błędów. Oprócz zmian w systemie strzelania z pistoletów (które również okazały się całkowicie chybionymi) ostatni update zwiększał tzw. ?recovery time? ? czyli czas potrzebny na powrót broni do standardowego rozrzutu po oddaniu dłuższej serii. Miało to zachęcić graczy do strzelania tak, jak ?ScreaM? ? czyli oddawania po kilku strzałów bezpośrednio w głowę przeciwnika bez konieczności przeciągania serii. Jednak okazało się, że zmiany mające być odczuwalne wyłącznie przy strzelaniu seriami, stały się równie odczuwalne przy oddawaniu pojedynczych strzałów. Dlatego Valve postanowiło, że dopóki nie znajdzie lepszego rozwiązania, wszystkie zmiany w spray?ach karabinów, jak i strzelaniu z pistoletów (poza Revolverem R8) zostają cofnięte i przywrócone do stanu bezpośrednio sprzed Winter Update.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...