xBlaQ Opublikowano Czerwiec 6, 2015 o 12:59 Udostępnij Opublikowano Czerwiec 6, 2015 o 12:59 (edytowane) Opis:Plugin umożliwia nam grać w piłkę w CSie!Uwaga: Dla optymalnej rozgrywki drużyny powinny liczyć 3 osoby w drużynie lub więcej. Sterowanie: R (komenda sj_menu) = Otwiera menu ulepszeńShift+D (komenda sj_curveright) = Kieruje piłkę w prawoShift+A (komenda sj_curveleft) = Kieruje piłkę w lewoE = Kopie piłkęG = Włącza turbo na 5 sekundJump+A/ Jump+D = Długi skok Cvary: sj_ball_holder_speed_multiplier - Mnożnik szybkości osoby trzymającej piłkę.sj_ball_respawn_time - Czas po jakim piłka respawnuje się (jeżeli nikt jej nie trzyma).sj_ball_spawn_always_center - Jeżeli 0, piłka zawsze spawnuje się w środku strefy śmierci drużyny, która strzeliła gola.sj_initial_credits - XXXXXXXXXXXXXXXXXX kredyty na ulepszenia.sj_death_zone_radius - Promień strefy śmierci, która zadaje obrażenia przeciwnikom.sj_fight_radius - Możliwości walki pomiędzy zawodnikami:1 = Każdy może atakować każdego.0 = Można atakować osobę mającą piłkę, osoba z piłką może atakować każdego.> 0 = Promień wokół piłki, gdzie każdy może atakować każdegosj_ball_bounce_multiplier - Mnożnik odbicia piłkisj_kick_distance - Dystans pomiędzy graczem, a piłką do wykopaniasj_reset_upgrades_enabled - Włącza reset ulepszeńsj_warmup_upgrades_enabled - Włącza ulepszenia podczas rozgrzewkisj_half_duration - Długość połowy meczu w minutachsj_goals_to_win - Jak dużo goli potrzeba by wygrać w trybie publicznym.sj_death_zone_damage_min - Minimalne obrażenia w strefie śmierci.sj_death_zone_damage_max - Maksymalne obrażenia w strefie śmierci.sj_credits_for_goal - Liczba kredytów, które otrzymują wszyscy gracze po strzeleniu gola (tylko w trybie publicznym) System nagród: sj_rewards_enabled - Włącza nagrody.sj_credits_per_level_addition - Kredyty przyznawane co poziom.sj_first_level_cost - Koszt pierwszego poziomu.sj_level_cost_multiplier - Mnożnik kosztu kolejnych poziomów.sj_level_cost_addition - Dodatek do kosztu poziomu.sj_interception_reward - Nagroda za przechwycenie piłki.sj_goal_team_reward - Nagroda dla całej drużyny za strzelenie gola.sj_goal_reward - Nagroda dla osoby, która strzeliła gola.sj_assisting_reward - Nagroda za asyste. Nagrody:Podczas meczu gracz zyskuje poziomy.Za każdy poziom gracz dostaje daną ilość kredytów (sj_credits_per_level_addition)Gracz dostaje pieniądze za różne akcje (przechwyty piłek, asysty, gole)Pierwszy poziom kosztuje: sj_first_level_costKolejne poziomy kosztują = (koszt poprzedniego poziomu) * sj_level_cost_multiplier + sj_level_cost_addition Komendy dla administracji: sj_respawn_ball - Respawnuje piłkęsj_match_start - Startuje mecz (dwie połowy + dogrywka, jeśli potrzebna)sj_public_start - Startuje mecz w trybie piblicznym (reset gry) Zasady meczu: Mecz startuje, kiedy wszyscy graczę się zespawnowali. Aby się zespawnować gracz musi wpisać "ready" na chacie. Drużyny grają 2 połówki. Jeśli mecz zakończy się remisem, będzie dogrywka do pierwszego gola. Uwagi dotyczące prawidłowego działania pluginu! Dla prawidłowego działania pluginu, mapa musi mieć prawidłowe Entity:sj_ballspawn - Główny spawn piłki. Musi być po dokładnie po środku boiska.sj_goal_red - Bramka drużyny czerwonej.sj_goal_blue - Bramka drużyny niebieskiej. Przykładowe mapy można znaleźć tutaj: Soccer Jam (Counter-Strike: Source > Maps) - GAMEBANANA Konfiguracja: w pliku "./cfg/sourcemod/soccerjam/csgo/models.cfg" możesz zmieniać niektóre modelew pliku "./cfg/sourcemod/soccerjam/csgo/downloads.txt" możesz wybrać pliki do pobierania (jeden na linijke)główny konfig znajduje się w: "./cfg/sourcemod/csgo/soccerjam.cfg" i zostaje wygenerowany po pierwszym uruchomieniu plugina.w pliku "./cfg/sourcemod/soccerjam/csgo/upgrades.cfg" możesz zmienić ustawienia ulepszania. Dźwięki mogą być zmienione w: "./cfg/sourcemod/soccerjam/csgo/sounds.cfg"Możesz używać wielu plików, plugin wylosuje jeden z nich. Instalacja: Wypakowujemy plik SoccerJam.zip i wszystkie pliki wkładamy do folderu /csgo/ Pliki do pobrania: SoccerJam.zip Link do tematu na AlliedModders: KLIK! Edytowane Czerwiec 6, 2015 o 13:01 przez xBlaQ 2 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się