Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[Każdy mod]AFK Manager


Kaloski
 Udostępnij

3 Attachments

Rekomendowane odpowiedzi

Uwaga! Dla większości osób zalecane jest pobranie tej paczki (CS:GO):  afk_manager_new.zip

Plugin ma za zadanie zarządzanie graczami, którzy pozostają w stanie bezczynności to znaczy, że pozostają bez ruchu. Jak to wykonuję? Co 5 sekund (wartość domyślna) sprawdza aktywność graczy na serwerze poprzez sprawdzanie czy gracz X nie przemieszcza się oraz sprawdza czy ciągle nie spogląda w to samo miejsce. Dodatkowo plugin sprawdza aktywność na chacie potencjalnej osoby jeżeli i tam nie występuję aktywność plugin zaczyna działać w zależności od cvarów. (Przed wykonaniem kary plugin wyświetla ostrzeżenie dla gracza, że w przypadku braku aktywności zostanie nałożona na niego stosowna kara.) Plugin przenosi gracza do widzów lub wykopuję go z serwera. 

 

  1. Wymagania 
    SourceMod v1.0.4 (Możliwe, że działa na starszych wersjach, autor pluginu tego nie sprawdzał) - dla starszej wersji 
    SourceMod v1.4.0+ - Dla bieżącej wersji pluginu
    Aktualna wersja S:MM jak i SM http://mygo.pl/topic/46-sourcemod-172-i-metamodsource-1105/
  2. Instalacja

    a) Instalacja przebiega standardowo jeżeli nie jesteś zainteresowany funkcją automatycznych aktualizacji oraz kolorowym tekstem po prostu przenosisz pliki od tłumaczenia i sam plugin do katalogów docelowych. 
    /Katolog_główny/twój_mod/addons/sourcemod/plugins - afk_manager.smx (przykład /csgo/addons/sourcemod/plugins)
    /Katolog_główny/twój_mod/addons/sourcemod/translations - afk_manager.phrases.txt (plik z tłumaczeniem, /csgo/addons/sourcemod/translations)

    b) Instalacja rozszerzona o kolorowe wiadomości i funkcję aktualizacji (wymagana ponowna kompilacja pluginu) Potrzebujemy dodatkowych plików .inc  kolorowy tekst.zip, (plików morecolor.inc oraz colors.inc używamy alternatywnie). CS:GO nie wspiera morecolors.inc! updater.inc jest zawarty w paczce sourcemod. W celu dodania nowych funkcji edytujemy plik afk_manager.sp poprzez dopisanie następujących bibliotek .inc (Dla przypomnienia \\ oznacza komentarz. Proszę go nie wpisywać przy generowaniu pluginu!).

    #pragma semicolon				1			
    #include <sourcemod>
    #include <sdktools>
    #inlcude <updater>  \\ jeżeli interesuję nas funkcja aktualizacji
    #include <colors>    \\ zamiennie z morecolors
    #include <morecolors> \\ zamiennie z colors

    Po pomyślnym skompilowaniu możesz wgrać plugin na swój serwer analogicznie jak było to wspomniane powyżej.

  3. Dostępne cvary (plik afk_manager.cfg zostanie automatycznie wygenerowany po pomyślnym uruchomieniu serwera w folderze np. /csgo/cfg/sourcemod).

    // This file was auto-generated by SourceMod (v1.7.2)
    // ConVars for plugin "afk_manager.smx"
    
    
    // Dla jakiej flagi zachodzi immunitet działania afk_manager? Pozostawić puste dla dowolnej flagi.
    // -
    // Default: ""
    sm_afk_admins_flag ""
    
    // Czy admin powinien posiadać immunitet? [0 = Wyłączony, 1 = Pełny immunitet, 2 = immunitet przed wykopaniem 3 = immunitet przed przenoszeniem]
    // -
    // Default: "1"
    sm_afk_admins_immune "1"
    
    // Czy plugin ma być automatycznie aktualizowany? (Wymagany SourceMod Autoupdate plugin) [0 = NIE, 1 = TAK]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_autoupdate "1"
    
    // Czy plugin AFK Manager włączony? [0 = Nie, 1 = tak, domyślnie: 1]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_enable "1"
    
    // Czy plugin ma sprawdzać boty? [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 0]
    // -
    // Default: "0"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_exclude_bots "0"
    
    // Czy plugin ma sprawdzać martwych graczy? [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 0]
    // -
    // Default: "0"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_exclude_dead "0"
    
    // Czy serwer ma wymuszać język wyświetlania? [0 = wyłączone, 1 = włączone, domyślnie: 0]
    // -
    // Default: "0"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_force_language "0"
    
    // Minimalna ilość graczy aby plugin zaczął działać. [domyślnie: 6]
    // -
    // Default: "6"
    sm_afk_kick_min_players "6"
    
    // Czy plugin ma wyrzucać graczy AFK? [0 = wyłączone, 1 = wyrzuć wszystkich, 2 = wszystkich z wyłączeniem widzów, 3 = tylko widzów]
    // -
    // Default: "1"
    sm_afk_kick_players "1"
    
    // Czas w sekundach (w sumie) przez jaki czas gracz musi być AFK przed wykopaniem. [0 = wyłaczone, domyślnie: 120.0 sekund]
    // -
    // Default: "120.0"
    sm_afk_kick_time "120.0"
    
    // Ostrzeżenie o pozostałym czasie (w sekundach) do wykopania gracza za afk. [domyślnie: 30.0 sekund]
    // -
    // Default: "30.0"
    sm_afk_kick_warn_time "30.0"
    
    // Wartość progowa dla wymaganej ilości ruchów w celu oznaczenia gracza jako bezczynnego dla pluginu AFK. [0 = wyłączone, domyślnie: 30.0]
    // -
    // Default: "30.0"
    sm_afk_location_threshold "30.0"
    
    // Przez jaki czas plugin ma zachowywać logi. [0 = bez przerwy, domyślnie: 0]
    // -
    // Default: "0"
    sm_afk_log_days "0"
    
    // Czy plugin powinien zapisywać w logach informacje o wykopanych graczach (za AFK). [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 1]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_log_kicks "1"
    
    // Czy plugin powinien zapisywać w logach informacje o przeniesionych graczach (za AFK). [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 1]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_log_moves "1"
    
    // Czy plugin powinien zapisywać w logach komunikaty ostrzegawcze? [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 1]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_log_warnings "1"
    
    // Minimum number of connected clients required for AFK move to be enabled. [domyślnie: 4]
    // -
    // Default: "4"
    sm_afk_move_min_players "4"
    
    // Czy plugin ma przenosić graczy AFK do widzów? [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 1]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_move_spec "1"
    
    // Czas (ogólny) po którym gracz zostanie przeniesiony za AFK do widzów. [0 = wyłączone, domyślnie: 60.0 seconds]
    // -
    // Default: "60.0"
    sm_afk_move_time "60.0"
    
    // Informacja o pozostałym czasie do przeniesienia gracza za AFK do widzów. [domyślnie: 30.0 seconds]
    // -
    // Default: "30.0"
    sm_afk_move_warn_time "30.0"
    
    // Czy plugin powinien ostrzec team "gracza AFK" ? (W niektórych grach wyłączenie może nie działać) [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 1]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_move_warn_unassigned "1"
    
    // Czy plugin powinien używać kolorowego tagu (prefix)? [0 = wyłączone, 1 = włączone, domyślnie: 1]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_prefix_color "1"
    
    // Czy plugin powinien używać krótkiego prefiksu? [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 0]
    // -
    // Default: "0"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_prefix_short "0"
    
    // Czas (ogólny, wyrażony w sekundach) kiedy gracz na spawnie zostanie przeniesiony do widzów. [0 = wyłączone, domyślnie: 20.0 seconds]
    // -
    // Default: "20.0"
    sm_afk_spawn_time "20.0"
    
    // Pozostały czas do przeniesienia gracza za AFK znajdującego się na spawnie. [domyślnie: 15.0 seconds]
    // -
    // Default: "15.0"
    sm_afk_spawn_warn_time "15.0"
    
    // Czy plugin powinien śledzić graczy przeniesonych do widzów? [0 = nie, 1 = tak, domyślnie: 1]
    // -
    // Default: "1"
    // Minimum: "0.000000"
    // Maximum: "1.000000"
    sm_afk_spec_check_target "1"
    
    
    
    

     

     

  4.  Komendy dostępne na serwerze 

    sm_afk_spec - Przykład: sm_afk_spec <#userid|nick> 

Strona oficjalna pluginu: Attention Required! | CloudFlare 

afk_manager_old.zip

Edytowane przez Kaloski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...