Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

BHOP server help

alnoise
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

I know that their are a lot of other threads on this topic, but none of them seem to be working.

I just made a new dedicated server and I am very new to making CS:GO servers, and I was wondering what I needed to do to make a bhop server.

I downloaded and installed the Source mods so I have admin control and everything.

I also installed the RealBhop plugin https://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=244387

I set the launch options in my shortcut to C:\Users\Zach\Desktop\steamcmd\csgoserver\src ds.exe -game csgo -console -usercon +game_type 0 +game_mode 1 +map de_nuke +sv_lan 0 -port 27015 +host_players_show 2 -condebug which should be the commands for a competitive gamemode but I am not sure if that is the right command for what I am looking for.

I know how to install maps to the server from workshop and I have done that but here is where the problem comes in...

When I first join the game without changing the map, the Bhop plugin works perfectly, I can gain speed and it is easy to bhop... But when I change the map to a workshop bhop map, I can't gain speed anymore, but it is still easy to bhop.

Any help would be amazing guys!

Remember this is a dedicated server, so it is run off of my computer, I am not using a hosting website.

Edytowane przez alnoise

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

• Dodaj nową pozycję...