Hanys Opublikowano Styczeń 24, 2016 o 16:05 Udostępnij Opublikowano Styczeń 24, 2016 o 16:05 Zanim zaczniemy poznawać SourcePawn przygotujemy sobie stanowisko pracy 1. Pobierz Pawn Studio: pstudio-0.8.3.zip 2. Po pobraniu wypakowujemy archiwum po czym otwieramy aplikacje PawnStudio 3. Ostatnim krokiem jest otwarcie edytora w którym zaczniemy pisać kod źródłowy. Można to zrobić na dwa sposoby: a. Na stronie startowej klikamy Create New File przechodzimy do zakładki SourceMod wybieramy SourcePawn Script i klikamy OK b. klikamy w: File-New-SourcePawn Script Po otwarciu otworzy się nam taka strona: Następne kroki będą opisywały jak skompilować plugin (Możesz aktualnie pominąć) Kompilacja w PawnStudio 1. Po otwarciu programu przechodzimy do ustawień (Extras-Preferences F12) gdzie z lewego menu wybieramy Compilers w którym ustawiamy: a. Language: Pawn (SourceMod) b. Filename: Tutaj ustawiamy ścieżkę do kompilatora (kompilator dostępny jest w paczę sourcemod (pobierz pod windows) w addons\sourcemod\scripting) czyli dla przykładu ustawiamy: C:\xxx\addons\sourcemod\scripting\compile.exe c. Default Output Directory: W tym miejscu ustawiamy ścieżkę do folderu gdzie znajdziemy skompilowany plugin. Przykład: C:\xxx\addons\sourcemod\scripting\compiled Opcja ta często nie działa dlatego polecam opcję druga lub trzecią Bibloteki .inc dodajemy podobnie jak w kompilacji lokalnej Kompilacja Lokalna 1. Pobieramy paczkę Sourcemod pod Windows którą wypakowujemy 2. Następnym krokiem będzie kompilacja pliku .sp (plik źródłowy) którą możemy wykonać na dwa sposoby a. Przeciągamy plik .sp nad \addons\sourcemod\scripting\spcomp.exe Po poprawniej kompilacji w tym samym folderze znajdziemy plik .smx o tej samej nazwie b. otwieramy aplikacje \addons\sourcemod\scripting\compile.exe dzięki której wszystkie pliki .sp zostaną skompilowane. Po kompilacji wszystkie prawidłowo skompilowane pliki znajdziemy w \addons\sourcemod\scripting\compiled Biblioteki .inc dodajemy do \addons\sourcemod\scripting\include Kompilacja przez WWW 1. Wchodzimy na jedną ze stron: Spider - SourcePawn Compiler SourceMod: Half-Life 2 Scripting wklejamy kod źródłowy po czym klikamy Compile Na stronie spider.limetech.org bibliotek dodajemy przez przeciągniecie pliku .inc nad Drop .inc files here Strona 2 nie daje możliwości dodania własnych bibliotek Spis poradników 0. Wprowadzenie 1. Przygotowanie stanowiska pracy (Pawn Studio oraz kompilacja) 4 Podziękuj! Sprawdź najlepsze metody na darmowe zakręcenia coin master Strona Dispark.pl to portal stworzony dla miłośników gier na komputer, konsole i urządzenia mobilne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się