Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Problem z kompilacją VIP'a


stereomonsta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam taki problem, że zrobiłem sobie VIP'a kompilatorem i dodałem do niego kod na menu broni z VIP'a BY neXe lecz jest jeden problem.

Gdy próbuje go skompilować wyskakuje error.

plugin.sp(102) : error 017: undefined symbol "WeaponsMenuHandler"

plugin.sp(113) : error 017: undefined symbol "g_iCvar"

plugin.sp(113) : warning 215: expression has no effect

plugin.sp(113) : error 001: expected token: ";", but found "]"

plugin.sp(113) : error 029: invalid expression, assumed zero

plugin.sp(113) : fatal error 190: too many error messages on one line

 

Dodatkowo podaje jak wygląda kod mojego VIP'a wraz z menu.

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <sdkhooks>
#include <scp>
int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1];
int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1];
int g_iJumps[MAXPLAYERS+1];
public Plugin:myinfo =
{
name = "VIP Generator",
author = "mastah7991",
description = "Automatycznie wygenerowany VIP",
version = "1.0",
url = "www.MyGo.pl"
}
public OnPluginStart()
{
HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn);
HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath);
}
public OnClientPutInServer(client)
{
if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM6))
	{
		CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]");
		char name[32];
		GetClientName(client,name,31);
		PrintToChatAll("Vip %s wszedl na serwer",name);
	}
}

public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM6))
	{
		SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+110);
	}
}
public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast)
{
	int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker"));
	bool headshot = GetEventBool(event, "headshot");

	if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM6))
	{
		SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+10);

		if(headshot)
		SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+15);

		if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")>130)
		SetEntityHealth(client, 130);

		SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount",  GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+100);

		if(headshot)
		SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+150);
	}
}

public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon)
{
	if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM6))
	{
		int	fCurFlags	= GetEntityFlags(client);	
		int fCurButtons	= GetClientButtons(client);
					
		if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND)
		{		
			if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) &&!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) &&	fCurButtons & IN_JUMP) 
			{
				g_iJumps[client]++;			
			}
		}
		else if (fCurFlags & FL_ONGROUND)
		{
			g_iJumps[client] = 0;						
		}
		else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP)
		{
			if ( 1 <= g_iJumps[client] <= 2)
			{						
				g_iJumps[client]++;											
				float vVel[3];
				GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel);	
								
				vVel[2] = 250.0;
				TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel);	
			}							
		}
						
		g_fLastFlags[client]	= fCurFlags;				
		g_fLastButtons[client]	= fCurButtons;
	}

}

public Action:WeaponsMenu(Handle:timer, any:userid) {
	new client = GetClientOfUserId(userid);
	new Handle:menu = CreateMenu(WeaponsMenuHandler, MenuAction_Display|MenuAction_Select|MenuAction_Cancel);
	SetMenuTitle(menu, "[VIP] Menu wyboru broni");

	AddMenuItem(menu, "weapon_m4a1_silencer", "M4A1 + Deagle");
	AddMenuItem(menu, "weapon_ak47", "AK47 + Deagle");
        AddMenuItem(menu, "weapon_awp", "AWP + Deagle");
	AddMenuItem(menu, "weapon_famas", "Famas + Deagle");
	AddMenuItem(menu, "weapon_galilar", "Galil + Deagle");

	SetMenuExitButton(menu, true);
	SetMenuExitBackButton(menu, false);
	DisplayMenu(menu, client, g_iCvar[8] ? g_iCvar[8] : MENU_TIME_FOREVER);
}

public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) 
{
	if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM6))
	{
		Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name);
		new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; 
		Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); 
		return Plugin_Changed;
	}
	return Plugin_Continue;
}

stock bool IsValidPlayer(client)
{
	if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) )
	return true;

	return false;
}

Jak to naprawić? Albo mógłbym mi ktoś skompilować tego VIP'a ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...