Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Randomowy dźwięk zamiast jednego


Xxcarbon22xX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,
Jako iż nie jestem koderem i nie bardzo mam głowę do tego, mimo iż coś tam wiem, proszę o pomoc z edycją pluginu.

Próbowałem zmieniać pierwszą linijkę na logikę na

 #define EXPLODE_SOUND    "ambient/explosions/%s.mp3" 

 

lub

 

 #define EXPLODE_SOUND    "ambient/explosions/%s" 

 Ale żadnych rezultatów, dźwięk się nie odpalał



#pragma semicolon 1

#include <sourcemod>
#include <sdktools>
#include <emitsoundany>

#define PLUGIN_VERSION    "1.1"
#define PLUGIN_AUTHOR    "tuty & Neoxx"
#define EXPLODE_SOUND    "ambient/explosions/explode_8.mp3"

new Handle:gPluginEnabled;
new g_ExplosionSprite;
new g_SmokeSprite;
new Float:iNormal[ 3 ] = { 0.0, 0.0, 1.0 };

public Plugin:myinfo =
{
    name = "[CS:GO] HeadShot Explode",
    author = PLUGIN_AUTHOR,
    description = "Explode enemy's body on Headshot.",
    version = PLUGIN_VERSION,
    url = "http://www.ligs.us/"
};
public OnPluginStart()
{
    HookEvent( "player_death", Event_PlayerDeath );
    CreateConVar("sm_headshot_explode", PLUGIN_VERSION, "HeadShot Explode", FCVAR_PLUGIN | FCVAR_SPONLY | FCVAR_REPLICATED | FCVAR_NOTIFY );
    gPluginEnabled = CreateConVar( "sm_headshot_explode", "1" );
}
public OnMapStart()
{
    PrecacheSoundAny( EXPLODE_SOUND, true );
    AddFileToDownloadsTable( "sound/ambient/explosions/explode_8.mp3" );
    g_ExplosionSprite = PrecacheModel( "sprites/blueglow2.vmt" );
    AddFileToDownloadsTable( "materials/sprites/blueglow2.vtf" );
    AddFileToDownloadsTable( "materials/sprites/blueglow2.vmt" );
    g_SmokeSprite = PrecacheModel( "sprites/steam1.vmt" );
    AddFileToDownloadsTable( "materials/sprites/steam2.vtf" );
    AddFileToDownloadsTable( "materials/sprites/steam2.vmt" );
}
public Action:Event_PlayerDeath( Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast )
{
    if( GetConVarInt( gPluginEnabled ) == 1 )
    {
        new victim = GetClientOfUserId( GetEventInt( event, "userid" ) );
        new attacker = GetClientOfUserId( GetEventInt( event, "attacker" ) );

        if( victim == attacker )
        {
            return Plugin_Handled;
        }
        
        new Float:iVec[ 3 ];
        GetClientAbsOrigin( victim, Float:iVec );
        
        if( GetEventBool( event, "headshot" ) )
        {
            TE_SetupExplosion( iVec, g_ExplosionSprite, 5.0, 1, 0, 50, 40, iNormal );
            TE_SendToAll();
            
            TE_SetupSmoke( iVec, g_SmokeSprite, 10.0, 3 );
            TE_SendToAll();
    
            EmitAmbientSoundAny( EXPLODE_SOUND, iVec, victim, SNDLEVEL_NORMAL );
        }
    }
    return Plugin_Continue;
}

 

Edytowane przez Xxcarbon22xX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...