Xxcarbon22xX Opublikowano Marzec 9, 2016 o 19:29 Udostępnij Opublikowano Marzec 9, 2016 o 19:29 (edytowane) Hej, Jako iż nie jestem koderem i nie bardzo mam głowę do tego, mimo iż coś tam wiem, proszę o pomoc z edycją pluginu. Próbowałem zmieniać pierwszą linijkę na logikę na #define EXPLODE_SOUND "ambient/explosions/%s.mp3" lub #define EXPLODE_SOUND "ambient/explosions/%s" Ale żadnych rezultatów, dźwięk się nie odpalał #pragma semicolon 1 #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <emitsoundany> #define PLUGIN_VERSION "1.1" #define PLUGIN_AUTHOR "tuty & Neoxx" #define EXPLODE_SOUND "ambient/explosions/explode_8.mp3" new Handle:gPluginEnabled; new g_ExplosionSprite; new g_SmokeSprite; new Float:iNormal[ 3 ] = { 0.0, 0.0, 1.0 }; public Plugin:myinfo = { name = "[CS:GO] HeadShot Explode", author = PLUGIN_AUTHOR, description = "Explode enemy's body on Headshot.", version = PLUGIN_VERSION, url = "http://www.ligs.us/" }; public OnPluginStart() { HookEvent( "player_death", Event_PlayerDeath ); CreateConVar("sm_headshot_explode", PLUGIN_VERSION, "HeadShot Explode", FCVAR_PLUGIN | FCVAR_SPONLY | FCVAR_REPLICATED | FCVAR_NOTIFY ); gPluginEnabled = CreateConVar( "sm_headshot_explode", "1" ); } public OnMapStart() { PrecacheSoundAny( EXPLODE_SOUND, true ); AddFileToDownloadsTable( "sound/ambient/explosions/explode_8.mp3" ); g_ExplosionSprite = PrecacheModel( "sprites/blueglow2.vmt" ); AddFileToDownloadsTable( "materials/sprites/blueglow2.vtf" ); AddFileToDownloadsTable( "materials/sprites/blueglow2.vmt" ); g_SmokeSprite = PrecacheModel( "sprites/steam1.vmt" ); AddFileToDownloadsTable( "materials/sprites/steam2.vtf" ); AddFileToDownloadsTable( "materials/sprites/steam2.vmt" ); } public Action:Event_PlayerDeath( Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast ) { if( GetConVarInt( gPluginEnabled ) == 1 ) { new victim = GetClientOfUserId( GetEventInt( event, "userid" ) ); new attacker = GetClientOfUserId( GetEventInt( event, "attacker" ) ); if( victim == attacker ) { return Plugin_Handled; } new Float:iVec[ 3 ]; GetClientAbsOrigin( victim, Float:iVec ); if( GetEventBool( event, "headshot" ) ) { TE_SetupExplosion( iVec, g_ExplosionSprite, 5.0, 1, 0, 50, 40, iNormal ); TE_SendToAll(); TE_SetupSmoke( iVec, g_SmokeSprite, 10.0, 3 ); TE_SendToAll(); EmitAmbientSoundAny( EXPLODE_SOUND, iVec, victim, SNDLEVEL_NORMAL ); } } return Plugin_Continue; } Edytowane Marzec 9, 2016 o 19:31 przez Xxcarbon22xX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się