Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

plx211
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zwykle z gory przepraszam za brak Polskich znakow, oraz ewentualne bledy ortograficzne/interpunkcyjine.

 

 

Wstep:

Chcial bys zalozyc server CodMod, DiabloMod, lub jakis inny?
Ale nie chce ci sie pisac systemu exp'a, item'ow, klas?
Ten plugin (a raczej te pluginy) sa wlasnie dla ciebie
Cmod to zbior pluginów, ktory ulatwi ci szybkie napisanie (a juz w krotce skonfigurowanie) swojego wlasnego RPG Moda.
W aktualnej wersji najbardziej skorzystaja osoby ktore znaja sie na scriptingu w SP, ale obiecuje ze niedlugo to sie zmienni ;)

 

 

Zawartosc:

Na dzien dzisjejszy w paczce znajdziesz:

  • Cmod_ClassCore plugin odpowiedzialny za klasy (tworzenie, usuwanie, forwardy)
  • Cmod_ExpCore plugin odpowiedzialny za system exp'a
  • Cmod_ItemCore plugin odpowiedzialny za itemy (tworzenie, usuwanie, forwardy)
  • Cmod_SkillCore plugin odpowiedzialny za skille (tworzenie, usuwanie, forwardy)
  • Cmod_PreparedSkill plugin odpowiedzialny za konfiguracjie skilli
  • Cmod_StatsCore plugin odpowiedzialny za statystyki

 

 

Roznice od poprzedniej wersji:

Kod od ostatniego prototypu zostal napisany kilku krotnie, publikuje ta wersjie ze wzgledu na to ze jestem z niej najbardziej zadowolony (ale czas oceni jak bedzie sie to sprawdzac).
Klasy/itemy z prototypu nie beda dzialac pod ta wersjia!!!

Jaka jest roznica od prototypu?
Miedzy innymi:

  • Rozbicie kodu na odzielnne pluginy
  • Nowa idea
  • Kod oparty na skladni SP 1.7+
  • Prawie wszystkie dane oparte na tablicach dynamicznych (Dzięki ktorym nie trzeba ustawiac limitu klas/itemow/itp.)

 

 

Twoja pomoc:

Chcesz pomoze w rozwoju, ale nie wiesz co zrobic?
od razu ci powiem ze mile widziane jest:

  • Dolaczenie sie do rozwoju Cmod'a (chetnie będę przyjmowal Pull request)
  • Dawanie propozycji co mozna by stworzyc itp.
  • Zglaszanie bledow z jak najwieksza iloscia informacji
  • Datki

 

 

Download:

Najnowsze wydanie (download)

Kod zrodlowy (source)

 


Do kompilacji wymagany jest:
SP 1.8+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...