Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[CoD Nowy] Jak tworzyć nowe klasy i itemy


Linux`
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tym prostym poradniku opisze w jaki sposób tworzyć nowe klasy oraz itemy do nowego coda.

1. Tworzenie Klas


Pierw musimy zarejestrować nową klasę więc do:
public OnPluginStart()

dodajemy:

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);

a następnie wypełniamy prawidłowo, więc gdzieś na górze wrzucamy:

new const String:nazwa[] = "Nazwa";
new const String:opis[] = Opis";
new const String:bronie[] = "#Bron";
new const inteligencja = 0;
new const zdrowie = 0;
new const obrazenia = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
new const kondycja = 0;

I to by było na tyle, jeżeli chodzi o prostą klasę. Ale gdybyśmy chcieli by po wybraniu przez nas klasy wykonywała się jakaś wybrana przez nas funkcja to służą do tego forwardy znajdujące się w silniku. Niżej przykładowy kod klasy wraz z opisem:

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";                // nazwa klasy
new const String:opis[] = "Moze podnosic na zmiane m4a1 oraz ak47";        // opis klasy
new const String:bronie[] = "#weapon_m4a1#weapon_ak47#weapon_glock";        // bronie na liście muszą być poprzedzone # by były zczytywane poprawnie
new const inteligencja = 0;                            // punkty inteligencji na start
new const zdrowie = 10;                            // punkty zdrowia na start (100+punkty klasy-gracza-bonusowe)
new const obrazenia = 0;                            // punkty obrazen na start
new const wytrzymalosc = 20;                  // punkty wytrzymalosci na start
new const kondycja = -38;                        // punkty kondycji na start

public OnPluginStart()
{
    CreateConVar(nazwa, "1.0", "Linux`");
    cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
}
public cod_class_enabled(client)
{
        // wywolywany forward przy zmianie klasy na wybrana
}
public cod_class_disabled(client)
{
        // wywolywany forward przy zmianie klasy na inna
}
public cod_class_skill_used(client)
{
        // wywolywany forward przy uzyciu umiejetnosci klasy (in_use)
}



2. Tworzenie Itemów


Pierw musimy zarejestrować nowy item więc do:
public OnPluginStart()

dodajemy:

cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0); // te dwa zera po opisie itemu oznaczaja jego min i max wartosc, liczby te mozemy wykorzystac jezeli chcemy np zrobic 1/x na wywolanie okreslonej funkcji

a następnie wypełniamy prawidłowo, więc gdzieś na górze wrzucamy:

new const String:nazwa[] = "Samouczek";      // nazwa itemu
new const String:opis[] = "Instrukcja obslugi"; // opis itemu

I to by było na tyle, jeżeli chodzi o prosty item. Ale gdybyśmy chcieli by po zdobyciu przez nas itemu wykonywała się jakaś wybrana przez nas funkcja to służą do tego forwardy znajdujące się w silniku. Niżej przykładowy kod itemu wraz z opisem:

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>
#include <codmod>

new const String:nazwa[] = "Nazwa";
new const String:opis[] = "Opis";

public OnPluginStart()
{
    CreateConVar(nazwa, "1.0", "Linux`");
    cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0);
}
public cod_item_enabled(client)
{
    // wywolywany forward przy zdobyciu itemu
}
public cod_item_disabled(client)
{
    // wywolywany forward przy wyrzuceniu itemu
}
public cod_item_used(client)
{
    // wywolany forward przy uzyciu umiejetnosci itemu (in_use)
}



Powyższy kod wystarczy skopiować do notatnika a następnie przekompilować i wrzucić do plugins by cieszyć się nową klasą lub itemem.


Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.

Edytowane przez Linux`

Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO

 

https://mygo.pl/topic/4986-call-of-duty-mod-nowy-v11/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...