Linux` Opublikowano Kwiecień 17, 2016 o 17:52 Udostępnij Opublikowano Kwiecień 17, 2016 o 17:52 (edytowane) W tym bardzo prostym poradniku postaram się opisać jak w prosty sposób możemy rejestrować klasy bądź itemy w wybranej przez nas kolejności. Potrzebne jest to nam wtedy gdybyśmy chcieli by np klasy wyświetlały się w menu wedle naszego widzi misie. No więc na początek musimy otworzyć naszą klasę lub item a następnie szukamy: public OnPluginStart() i zamieniamy, dla klasy: cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); bądź itemu: cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0); na: CreateTimer(0.1, RegisterStart, 0); i niżej dodajemy, dla klasy: public Action:RegisterStart(Handle:timer) { cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); } bądź itemu: public Action:RegisterStart(Handle:timer) { cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0); } i to na tyle. Od teraz nasza klasa lub item będzie rejestrowany wedle naszej kolejności ustalanej czasowo. Następny czas tasku itemu lub klasy, w zależności od tego co rejestrowaliśmy ustalamy o 0.1 większy. By ten sposób działał poprawnie musimy tym sposobem zarejestrować wszystkie itemy bądź klasy. Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze. Edytowane Kwiecień 22, 2016 o 12:58 przez Linux` Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO https://mygo.pl/topic/4986-call-of-duty-mod-nowy-v11/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się