Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[CoD Nowy] Jak dodać możliwość podnoszenia wszystkich broni dla klasy/itemu


Linux`
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tym prostym poradniku opisze w jaki sposób dodamy możliwość podnoszenia wszystkich broni dla wybranej przez nasz klasy bądź itemu. Na początku musimy mieć stworzoną naszą klasę lub item, następnie otwieramy nasz silnik modyfikacji i szukamy:

	public Action:WeaponCanUse(client, weapon)
	{
	    if(!GetConVarInt(cvar_blokada_broni))
	        return Plugin_Continue;
	    if(!IsValidClient(client) || !IsPlayerAlive(client))
	        return Plugin_Continue;
	

 

teraz pod tym musimy dodać omijanie funkcji dla wybranego warunku, więc dla klasy dodajemy:

	if(StrEqual(nazwy_klas[klasa_gracza[client]], "Nazwa Klasy"))
	    return Plugin_Continue;
	

 

bądź itemu:

	if(StrEqual(nazwy_itemow[item_gracza[client]], "Nazwa Itemu"))
	    return Plugin_Continue;
	

 

Edytowane przez Linux`

Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO

 

https://mygo.pl/topic/4986-call-of-duty-mod-nowy-v11/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...