sumabo Opublikowano Kwiecień 20, 2016 o 19:40 Udostępnij Opublikowano Kwiecień 20, 2016 o 19:40 A więc dla klasy mam przypisany taki case: case Ninja: if(klasa_gracza[attacker] == Ninja) { if(StrEqual(weapon, nazwy_broni[40]) && damagetype & DMG_SLASH && GetRandomInt(1, 1) == 1) { if(klasa_gracza[victim] != Obronca && informacje_itemu_gracza[victim][0] != 30) { dmg += GetClientHealth(victim)+1; zabicie = 1; Ale kod działa także podczas atakowania lewym przyciskiem myszy. A ja chciałbym aby działał tylko na prawy. Co muszę zmienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumabo Opublikowano Kwiecień 23, 2016 o 19:47 Autor Udostępnij Opublikowano Kwiecień 23, 2016 o 19:47 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n.o.x Opublikowano Kwiecień 23, 2016 o 20:02 Udostępnij Opublikowano Kwiecień 23, 2016 o 20:02 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumabo Opublikowano Kwiecień 23, 2016 o 22:48 Autor Udostępnij Opublikowano Kwiecień 23, 2016 o 22:48 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
}{amp Opublikowano Kwiecień 24, 2016 o 09:46 Udostępnij Opublikowano Kwiecień 24, 2016 o 09:46 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Pomagam tylko na forum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi