sumabo Opublikowano Maj 1, 2016 o 20:02 Udostępnij Opublikowano Maj 1, 2016 o 20:02 Dodałem do klasy wbudowany moduł odrzutowy. { if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE) { if(GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+4.0) { new Float:velocity[3]; new Float:velocity0; new Float:velocity1; velocity0 = GetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_vecVelocity[0]"); velocity1 = GetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_vecVelocity[1]"); velocity[0] = (7.0*velocity0)*(1.0/4.1); velocity[1] = (7.0*velocity1)*(1.0/4.1); velocity[2] = 0.0; SetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecBaseVelocity", velocity); informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime()); } oldbuttons1[client] = 1; } else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE)) oldbuttons1[client] = 0; } } Ale gdy ta klasa posiada jakiś item np. platynowe naboje to dodatkowe obrażenia rosną z każdym użyciem modułu. Co muszę zmienić aby ten kod nie ulepszał innych perków? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumabo Opublikowano Maj 4, 2016 o 13:43 Autor Udostępnij Opublikowano Maj 4, 2016 o 13:43 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sumabo Opublikowano Maj 5, 2016 o 19:35 Autor Udostępnij Opublikowano Maj 5, 2016 o 19:35 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linux` Opublikowano Maj 6, 2016 o 07:46 Udostępnij Opublikowano Maj 6, 2016 o 07:46 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO https://mygo.pl/topic/4986-call-of-duty-mod-nowy-v11/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Maj 17, 2016 o 13:20 Udostępnij Opublikowano Maj 17, 2016 o 13:20 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi