Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Rekomendowane odpowiedzi

Dodałem do klasy wbudowany moduł odrzutowy.

            {
                if(!oldbuttons1[client] && buttons & IN_USE)
                {
                    if(GetGameTime() >= informacje_itemu_gracza[client][1]+4.0)
                    {
                        new Float:velocity[3];
                        new Float:velocity0;
                        new Float:velocity1;
                        velocity0 = GetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_vecVelocity[0]");
                        velocity1 = GetEntPropFloat(client, Prop_Send, "m_vecVelocity[1]");
                        velocity[0] = (7.0*velocity0)*(1.0/4.1);
                        velocity[1] = (7.0*velocity1)*(1.0/4.1);
                        velocity[2] = 0.0;
                        SetEntPropVector(client, Prop_Send, "m_vecBaseVelocity", velocity);
                        informacje_itemu_gracza[client][1] = RoundFloat(GetGameTime());
                    }

                    oldbuttons1[client] = 1;
                }
                else if(oldbuttons1[client] && !(buttons & IN_USE))
                    oldbuttons1[client] = 0;
            }
        }

 

Ale gdy ta klasa posiada jakiś item np. platynowe naboje to dodatkowe obrażenia rosną z każdym użyciem modułu.

Co muszę zmienić aby ten kod nie ulepszał innych perków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...