Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

owner_2019
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W nocy Valve wypuściło kolejną aktualizację do Counter-Strike: Global Offensive. Do gry wprowadzono nową wersję mapy Cache, która stworzona został przez FMPONE. Ponadto, twórca gry poprawił wiele błędów na Nuke?u. Poniżej znajdziecie pełny opis najnowszego patcha.

 

MISC:

 

  • naprawiono możliwe zdalne wykorzystywanie błędu w rozbiorze KeyValues
  • naprawiono błąd, który pozwalał serwerom społeczności na nadpisywanie niektórych plików gry
  • dodano wsparcie dla vbsp
  • dodano fińską wersję bloga CS:GO w grze
  • zakończono okres świąteczny w grze
  • dodano komendy cl_weapon_debug_show_accuracy i cl_weapon_debug_show_accuracy_duration
  •  w przypadku, gdy komenda cl_weapon_debug_show_accuracy ustawiona jest na 1 i gracz oddaje strzał, pojawia się 12-calowy okrąg w ?Efektywnym Zasięgu? broni
  •  w przypadku, gdy komenda cl_weapon_debug_show_accuracy ustawiona jest na 2 i gracz oddaje strzał, okrąg pojawi się na powierzchni, w którą celuje, by pokazać, że dany obszar mógłby zostać trafiony
  •  komenda cl_weapon_debug_show_accuracy_duration (domyślna wartość 10) określa jak długo okręgi są pokazywane

 

Audio:

 

- zwiększono promień dźwięku rozbrajania C4

- naprawiono błędy, które sprawiały, że po wyjściu z gry przy pomocy ALT+TAB, a następnie powrocie do niej, -- odtwarzane były niepoprawne dźwięki

 

Mapy:

 

Cache:
- poprawa widoczność na podstawie informacji od graczy będących daltonistami
- poprawa tekstur
- nowe venty
- dodano subtelne wskaźniki do rzucania granatów
- dodano naklejki wskazujące obszar, w którym można podłożyć bombę na B
- dodano grafikę do sun-roomu
- naprawiono dystans zanikania w vent roomie
- naprawiono błąd, który sprawiał, że pod ventem nie można było odzyskać broni
- naprawiono wszystkie znane miejsca, w których mogła utknąć bomba
- naprawiono exploit związany z flashami ze środka do vent roomu
- naprawiono pixelwalki na midzie, spawnie terro, mainie A i bs-ie A
- poprawiono siatkę .nav

 

Nuke:
- poprawiono celność granatów odbijających się od metalowych kontenerów
- od teraz odtwarzane są poprawne dźwięki kroków w zależności od materiału po jakim chodzimy
- optymalizacja wydajności
- usunięto stos skrzyń ze strony CT
- usunięto balustrady z zewnątrz huta
- usunięto balustrady z heavena
- zmniejszono głośność otaczających dźwięków nie będących bezpośrednio związanych z grą
- naprawiono przewidywalność otwierania i zamykania drzwi
- poprawiono siatkę .nav
- naprawiono interakcję +use
- naprawiono błąd, który sprawiał, że podwójne drzwi były blokowane po tym, jak drugie podwójne drzwi zablokował gracz.

 

 

Źródło: Cybersport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...