owner_2019 Opublikowano Maj 5, 2016 o 07:31 Udostępnij Opublikowano Maj 5, 2016 o 07:31 W nocy Valve wypuściło kolejną aktualizację do Counter-Strike: Global Offensive. Do gry wprowadzono nową wersję mapy Cache, która stworzona został przez FMPONE. Ponadto, twórca gry poprawił wiele błędów na Nuke?u. Poniżej znajdziecie pełny opis najnowszego patcha. MISC: naprawiono możliwe zdalne wykorzystywanie błędu w rozbiorze KeyValues naprawiono błąd, który pozwalał serwerom społeczności na nadpisywanie niektórych plików gry dodano wsparcie dla vbsp dodano fińską wersję bloga CS:GO w grze zakończono okres świąteczny w grze dodano komendy cl_weapon_debug_show_accuracy i cl_weapon_debug_show_accuracy_duration w przypadku, gdy komenda cl_weapon_debug_show_accuracy ustawiona jest na 1 i gracz oddaje strzał, pojawia się 12-calowy okrąg w ?Efektywnym Zasięgu? broni w przypadku, gdy komenda cl_weapon_debug_show_accuracy ustawiona jest na 2 i gracz oddaje strzał, okrąg pojawi się na powierzchni, w którą celuje, by pokazać, że dany obszar mógłby zostać trafiony komenda cl_weapon_debug_show_accuracy_duration (domyślna wartość 10) określa jak długo okręgi są pokazywane Audio: - zwiększono promień dźwięku rozbrajania C4 - naprawiono błędy, które sprawiały, że po wyjściu z gry przy pomocy ALT+TAB, a następnie powrocie do niej, -- odtwarzane były niepoprawne dźwięki Mapy: Cache: - poprawa widoczność na podstawie informacji od graczy będących daltonistami - poprawa tekstur - nowe venty - dodano subtelne wskaźniki do rzucania granatów - dodano naklejki wskazujące obszar, w którym można podłożyć bombę na B - dodano grafikę do sun-roomu - naprawiono dystans zanikania w vent roomie - naprawiono błąd, który sprawiał, że pod ventem nie można było odzyskać broni - naprawiono wszystkie znane miejsca, w których mogła utknąć bomba - naprawiono exploit związany z flashami ze środka do vent roomu - naprawiono pixelwalki na midzie, spawnie terro, mainie A i bs-ie A - poprawiono siatkę .nav Nuke: - poprawiono celność granatów odbijających się od metalowych kontenerów - od teraz odtwarzane są poprawne dźwięki kroków w zależności od materiału po jakim chodzimy - optymalizacja wydajności - usunięto stos skrzyń ze strony CT - usunięto balustrady z zewnątrz huta - usunięto balustrady z heavena - zmniejszono głośność otaczających dźwięków nie będących bezpośrednio związanych z grą - naprawiono przewidywalność otwierania i zamykania drzwi - poprawiono siatkę .nav - naprawiono interakcję +use - naprawiono błąd, który sprawiał, że podwójne drzwi były blokowane po tym, jak drugie podwójne drzwi zablokował gracz. Źródło: Cybersport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się