Linux` Opublikowano Maj 19, 2016 o 13:28 Udostępnij Opublikowano Maj 19, 2016 o 13:28 Pewnie kazdy wie co tutek prezentuje, edytowanie itemu na klasy oczywiscie. No to tak, najpierw musimy zamienic to (znajduje sie w OnPluginStart()) cod_register_item(nazwa, opis, 0, 0); na: cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja); Nad OnPluginStart() szukamy to: new const String:nazwa[] = "Nazwa"; new const String:opis[] = "Opis"; i zamieniamy na: new const String:nazwa[] = "Nazwa"; new const String:opis[] = "Opis"; new const String:bronie[] = "#weapon_mp7#weapon_glock"; new const inteligencja = 0; new const zdrowie = 0; new const obrazenia = 0; new const wytrzymalosc = 10; new const kondycja = 0; Ok, to co tera pokaze nie trzeba robic, lecz uporządkuje nasze *.sp. To: ma_item na: ma_klase Teraz czas na robote, która jest już wymagana: public cod_item_enabled(client) zamieniamy na: public cod_class_enabled(client) oraz: public cod_item_disabled(client) trzeba zamienic na: public cod_class_disabled(client) a także: public cod_item_used(client) zamieniamy na: public cod_class_skill_used(client) Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze. Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO https://mygo.pl/topic/4986-call-of-duty-mod-nowy-v11/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się