Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[CoD Nowy] Dodawanie procentowego doswiadczenia


Linux`
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tym prostym tutorialu pokaże w jaki sposób zrobić by nasze zdobyte doświadczenie wyświetlane było w procentach.

 

Na początku musimy znaleść:
public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client)

 

następnie usuwamy go i w jego miejsce wrzucamy (wersja z samymi procentami):
public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client)
{
    if(!IsValidClient(client))
        return;

    if(IsPlayerAlive(client))
    {
        new Float:fprocent = (float(doswiadczenie_gracza[client]-SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[client]-1))/float(SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[client])-SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[client]-1)))*100.0;
        new Float:fdoswiadczenie = (fprocent < 0.0 || fprocent > 100.0)? 0.0: fprocent;
        PrintHintText(client, "<font color='#008000'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%0.1f%%</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[client]], fdoswiadczenie, poziom_gracza[client], nazwy_itemow[item_gracza[client]], wytrzymalosc_itemu_gracza[client]);
    }
    else
    {
        new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode");
        if(spect == 4 || spect == 5)
        {
            new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget");
            if(target != -1 && IsValidClient(target))
            {
                new Float:fprocent = (float(doswiadczenie_gracza[target]-SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[target]-1))/float(SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[target])-SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[target]-1)))*100.0;
                new Float:fdoswiadczenie = (fprocent < 0.0 || fprocent > 100.0)? 0.0: fprocent;
                PrintHintText(client, "<font color='#FFFFFF'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%0.1f%%</b> | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], fdoswiadczenie, poziom_gracza[target], nazwy_itemow[item_gracza[target]], wytrzymalosc_itemu_gracza[target]);
            }
        }
    }

    hud_task[client] = CreateTimer(REFRESH_HUD, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

 

lub (wersja z zdobytym doświadczeniem oraz procentami):
public Action:PokazInformacje(Handle:timer, any:client)
{
    if(!IsValidClient(client))
        return;

    if(IsPlayerAlive(client))
    {
        new Float:fprocent = (float(doswiadczenie_gracza[client]-SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[client]-1))/float(SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[client])-SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[client]-1)))*100.0;
        new Float:fdoswiadczenie = (fprocent < 0.0 || fprocent > 100.0)? 0.0: fprocent;
        PrintHintText(client, "<font color='#008000'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> [<b>%0.1f%%</b>] | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[client]], doswiadczenie_gracza[client], fdoswiadczenie, poziom_gracza[client], nazwy_itemow[item_gracza[client]], wytrzymalosc_itemu_gracza[client]);
    }
    else
    {
        new spect = GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iObserverMode");
        if(spect == 4 || spect == 5)
        {
            new target = GetEntPropEnt(client, Prop_Send, "m_hObserverTarget");
            if(target != -1 && IsValidClient(target))
            {
                new Float:fprocent = (float(doswiadczenie_gracza[target]-SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[target]-1))/float(SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[target])-SprawdzDoswiadczenie(poziom_gracza[target]-1)))*100.0;
                new Float:fdoswiadczenie = (fprocent < 0.0 || fprocent > 100.0)? 0.0: fprocent;
                PrintHintText(client, "<font color='#FFFFFF'>[Klasa: <b>%s</b>]\n[Xp: <b>%i</b> [<b>%0.1f%%</b>] | Lv: <b>%i</b>]\n[Item: <b>%s</b> [<b>%i%%</b>]]</font>", nazwy_klas[klasa_gracza[target]], doswiadczenie_gracza[target], fdoswiadczenie, poziom_gracza[target], nazwy_itemow[item_gracza[target]], wytrzymalosc_itemu_gracza[target]);
            }
        }
    }

    hud_task[client] = CreateTimer(REFRESH_HUD, PokazInformacje, client, TIMER_FLAG_NO_MAPCHANGE);
}

 

Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.

 

Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO

 

https://mygo.pl/topic/4986-call-of-duty-mod-nowy-v11/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...