Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[CoD Nowy] Przypisanie umiejetnosci uzycia klasy oraz itemu do komend


Linux`
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W tym prostym tutorialu pokaze w jaki sposob przypisac uzycie umiejetnosci klasy i itemu dla roznych komend, standardowo uzycie zostalo przypisane pod in_use.
 
Na poczatku otwieramy nasz silnik i szukamy zmiennej oldbuttons[65], ktora usuwamy. Nastepnie przechodzimy do public OnPluginStart() i gdzies pod:
RegConsoleCmd("reset", ResetujPunkty);

 

dodajemy:
RegConsoleCmd("useclass", UzyjKlase);
RegConsoleCmd("useitem", UzyjItem);

 

Nastepnie szukamy i usuwamy caly public:
public Action:OnPlayerRunCmd(client, &buttons, &impulse, Float:vel[3], Float:angles[3], &weapons)

 

a w jego miejsce wklejamy:
public Action:UzyjKlase(client, args)
{
if(!IsPlayerAlive(client) || freezetime)
return;

new Function:target = GetFunctionByName(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], "cod_class_skill_used");
if(target != INVALID_FUNCTION)
{
Call_StartFunction(pluginy_klas[klasa_gracza[client]], target);
Call_PushCell(client);
Call_PushCell(klasa_gracza[client]);
Call_Finish();
}
}
public Action:UzyjItem(client, args)
{
if(!IsPlayerAlive(client) || freezetime)
return;

new Function:target = GetFunctionByName(pluginy_itemow[item_gracza[client]], "cod_item_used");
if(target != INVALID_FUNCTION)
{
Call_StartFunction(pluginy_itemow[item_gracza[client]], target);
Call_PushCell(client);
Call_PushCell(item_gracza[client]);
Call_Finish();
}
}

 

Od teraz mozemy uzywac umiejetnosci klasy i itemu za pomoca komend: useclass oraz useitem.
 
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.

Call Of Duty Mod Nowy v1.1 CS:GO

 

https://mygo.pl/topic/4986-call-of-duty-mod-nowy-v11/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...