Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Kaloski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

H-Balance to plugin, który ma za zadanie wyrównać składy drużyn w taki sposób aby nie stworzyć większej przewagi nad drużyną przeciwną (np. liczebność graczy przypadających na drużynę)

Plugin wspiera większość gier multiplayer opartych na silniku source (patrz na tagi). Możliwe, że autor zakończył wsparcie pluginu, ponieważ nie był aktualizowany od dwóch lat.

  1. Wymagania 
    Autor nie podał wymagań.
    Teoretycznie powinno współgrać z obecnym wydaniem SM 1.7.2 jak i nowszymi.
  2. Instalacja 
    Standardowa.
    Przenieś pliki:
    a) hbalance.smx do \csgo\addons\sourcemod\plugins
    b) hbalance.phrases.txt do \csgo\addons\sourcemod\translations
  3. Dostępne cvary (plik plugin.hbalance.cfg zostanie utworzony automatycznie w folderze \csgo\cfg\sourcemod) 

    sm_teambalance [1/0]: Włączenie/wyłączenie wyrównania drużyn (domyślnie 1, włączone)
    sm_balance_log_level [0-2]: Informacje na chacie (0=wyłączone, 1=włączone -mały spam, 2=zawsze)
    sm_balanceDamping: (zmiana częstotliwości wyrównywania drużyn)?* (domyślnie 2), zalecenie: po prostu nie dotykać ;)
    sm_adminProtection [0/1/2]: Czy ustawić ochronę dla administracji (0=bez ochrony, 1=umiarkowana ochrona, 2=pełna ochrona [Wpływa na wydajność działania], domyślnie=0)
    sm_balance_min_players [>=2]: Minimalna ilość graczy w grze potrzebnych do aktywacji pluginu.
    sm_balance_mode [1/0]: !TESTOWY! Tryb balansowania (0=continous/respawn, 1=round based)
    *oryginał increase to slow down balancing
  4.  sm_balance_mode - wyjaśnienie 
    Round based mode: Przeznaczony dla gier typu "Counter Strike". Ta metoda jest znana z wersji <= 1.5
    Continous Mode: Przeznaczony dla gier typu TF2 or DOD z długim czasem rozgrywki rund. Algorytm ten nie był dokładnie testowany (może wymagać poprawek) Zalecam go nie używać! W szcegónlości z immunitetem dla adminów.

Źródło:

alliedmods

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...