Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej
Sign in to follow this  
Mr. Kapuczin

Zamrazajace naboje

Recommended Posts

#include <sourcemod>

#include <cstrike>

#include <sdktools>



#define freeze_time 3.0

#define freeze_sound "physics/glass/glass_impact_bullet4.wav"



float g_freeze_time[MAXPLAYERS + 1] = {0.0, ...}



public OnPluginStart()

{

    HookEvent("player_hurt", player_hurt);

}



public OnMapStart()

{

    PrecacheSound(freeze_sound, true);

}



public Action player_hurt(Event e, const char[] n, bool b)

{

    char weapon[256];

    GetEventString(e, "weapon", weapon, sizeof(weapon));

    if (strlen(weapon) > 0)

    {

        int vic = GetClientOfUserId(GetEventInt(e, "userid"));

        float vec[3];

        GetClientAbsOrigin(vic, vec);

        EmitAmbientSound(freeze_sound, vec, vic, SNDLEVEL_RAIDSIREN);

        g_freeze_time[vic] = freeze_time;

        freeze_player(vic);

        CreateTimer(1.0, freeze_timer, vic, TIMER_REPEAT);  

    }

    return Plugin_Continue;

}



public Action freeze_player(int client)

{

    SetEntityMoveType(client, MOVETYPE_NONE);

    SetEntityRenderColor(client, 0, 128, 255, 192);

}



public Action unfreeze_player(int client)

{

    SetEntityMoveType(client, MOVETYPE_WALK);

    SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255);

}



public Action freeze_timer(Handle timer, int vic)

{

    if (g_freeze_time[vic] == 0.0)

    {

        unfreeze_player(vic);

        KillTimer(timer);

        return Plugin_Stop;

    }

    g_freeze_time[vic]--;

    return Plugin_Continue;

}

powinno działać

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, ogbudowa napisał:

#include <sourcemod>

#include <cstrike>

#include <sdktools>



#define freeze_time 3.0

#define freeze_sound "physics/glass/glass_impact_bullet4.wav"



float g_freeze_time[MAXPLAYERS + 1] = {0.0, ...}



public OnPluginStart()

{

    HookEvent("player_hurt", player_hurt);

}



public OnMapStart()

{

    PrecacheSound(freeze_sound, true);

}



public Action player_hurt(Event e, const char[] n, bool b)

{

    char weapon[256];

    GetEventString(e, "weapon", weapon, sizeof(weapon));

    if (strlen(weapon) > 0)

    {

        int vic = GetClientOfUserId(GetEventInt(e, "userid"));

        float vec[3];

        GetClientAbsOrigin(vic, vec);

        EmitAmbientSound(freeze_sound, vec, vic, SNDLEVEL_RAIDSIREN);

        g_freeze_time[vic] = freeze_time;

        freeze_player(vic);

        CreateTimer(1.0, freeze_timer, vic, TIMER_REPEAT);  

    }

    return Plugin_Continue;

}



public Action freeze_player(int client)

{

    SetEntityMoveType(client, MOVETYPE_NONE);

    SetEntityRenderColor(client, 0, 128, 255, 192);

}



public Action unfreeze_player(int client)

{

    SetEntityMoveType(client, MOVETYPE_WALK);

    SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255);

}



public Action freeze_timer(Handle timer, int vic)

{

    if (g_freeze_time[vic] == 0.0)

    {

        unfreeze_player(vic);

        KillTimer(timer);

        return Plugin_Stop;

    }

    g_freeze_time[vic]--;

    return Plugin_Continue;

}

powinno działać

nie dziala odmrazanie 😞

Cytat

#include <sourcemod>
#include <sdkhooks>
#include <sdktools>
#include <cstrike>

// [define]
#define freeze_time 0.2 // i tu trzeba zmieniac czas

#define freeze_sound "physics/glass/glass_impact_bullet4.wav"


public Plugin:myinfo =
{
    name = "Zamrazajace naboje",
    author = "Nieznany",
    description = "Zamrazajace naboje",
    version = "---",
    url = "batcave.pro"
};

float g_freeze_time[MAXPLAYERS + 1] = {0.0, ...}

public OnPluginStart()

{

    HookEvent("player_hurt", player_hurt);

}

public OnMapStart()

{

    PrecacheSound(freeze_sound, true);

}

public Action player_hurt(Event e, const char[] n, bool b)

{

    char weapon[256];

    GetEventString(e, "weapon", weapon, sizeof(weapon));

    if (strlen(weapon) > 0)

    {

        int vic = GetClientOfUserId(GetEventInt(e, "userid"));

        float vec[3];

        GetClientAbsOrigin(vic, vec);

        EmitAmbientSound(freeze_sound, vec, vic, SNDLEVEL_RAIDSIREN);

        g_freeze_time[vic] = freeze_time;

        freeze_player(vic);

        CreateTimer(1.0, freeze_timer, vic, TIMER_REPEAT);  

    }

    return Plugin_Continue;

}

public Action freeze_player(int client)

{

    SetEntityMoveType(client, MOVETYPE_NONE);

    SetEntityRenderColor(client, 0, 128, 255, 192);

}

public Action unfreeze_player(int client)

{

    SetEntityMoveType(client, MOVETYPE_WALK);

    SetEntityRenderColor(client, 255, 255, 255, 255);

}

public Action freeze_timer(Handle timer, int vic)

{

    if (g_freeze_time[vic] == 0.2) // tu zmieniac czas

    {

        unfreeze_player(vic);

        KillTimer(timer);

        return Plugin_Stop;

    }

    g_freeze_time[vic]--;

    return Plugin_Continue;

}

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...