Mr. Kapuczin Opublikowano Lipiec 28, 2020 o 13:53 Udostępnij Opublikowano Lipiec 28, 2020 o 13:53 #include <sourcemod> #include <sdkhooks> #include <sdktools> public void OnPluginStart() { for (int i = 1; i <= MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i)) { SDKHook(i, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } } } public void OnClientPutInServer(int client) { if (!IsFakeClient(client)) { return; } SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamage, OnTakeDamage); } public Action OnTakeDamage(int victim, int &attacker, int &inflictor, float &damage, int &damagetype, int &weapon, float damageForce[3], float damagePosition[3]) { char sWeaponName[64]; GetEntityClassname(weapon, sWeaponName, sizeof(sWeaponName)); if (StrEqual(sWeaponName, "weapon_deagle")) { damage += 20; return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } Da rade przerobic plugin by nie zadawal w ogole dmg? pls Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 28, 2020 o 14:22 Udostępnij Opublikowano Lipiec 28, 2020 o 14:22 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Kapuczin Opublikowano Lipiec 28, 2020 o 15:09 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 28, 2020 o 15:09 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Kapuczin Opublikowano Lipiec 28, 2020 o 22:27 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 28, 2020 o 22:27 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Kapuczin Opublikowano Lipiec 29, 2020 o 00:20 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 29, 2020 o 00:20 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Kapuczin Opublikowano Lipiec 29, 2020 o 20:00 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 29, 2020 o 20:00 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się