Skocz do zawartości
prohost

Cmod_core "dostosuj" sobie swój własny mod RPG

Rekomendowane odpowiedzi

Opis:

 

Cmod_core by plix to modułowy silnik który pozwoli wam stworzyć własny unikatowy rpgmod.
 
W stosunku do poprzedniej wersji zmieniło się:

  • Nowe api
  • Podzielenie kodu na moduły (wykorzystuje smprojectbase)
  • Dodanie sortowanie klas
  • Naprawienie błędów
  • Nowy system dystrybucji (teraz udostępniany jest sam silnik, bez klas i itemów)
  • Usunięto limit INT/CON/STR/DEX (tymczasowo, póżniej zostanie to przeniesone do odzielnego modułu)
  • Od teraz klasę "None" można normalnie expić (w przyszłości będzie możliwość zablokowania tego)

 

Cvary:

 

//Exp za zabójstwo
cmod_expkill 10 

//Exp za zabójstwo bota
cmod_botexpkill 10 

//Maksymalny poziom
cmod_maxlvl 200

//Ustawia ile exp'a potrzebne do zdobycia 1 poziomu
cmod_lvlratio 35

 

 

Komendy:

 

Każda komenda z "sm_" posiada automatycznie: 
"say !"
"say /"
"say_team !"
"say_team /"
Co oznacza że komende "sm_commandex1" możemy aktywować również tak:
"say !commandex1"
"say /commandex1"
"say_team !commandex1"
"say_team /commandex1"


//Wybór klasy
sm_klasa
sm_class

//Lista klas	
sm_klasy
sm_classinfo

//menu statystyk	
sm_statystyki
sm_staty
sm_stats

//opis item'u	
sm_item
sm_perk
	
//wyrzucanie item'u
sm_drop
sm_wyrzuc
	
//resetowanie statystyk
sm_reset

//używanie item'u	
sm_useitem

//używanie skill'i klasy
sm_useskill

 

 

Konfiguracja:

 

Aktualne wydanie zostało wyposażone w system sortowania klas, aby dodać klasę do sortowania należy otworzyć (w przypadku braku tego pliku, jest on tworzony automatycznie przez plugin):

 

.../addons/sourcemod/cmod_class.txt

 

 

Budowa pliku wygląda tak:

 

  • linia zaczynająca się od znaku '#' będzie uznawana za frakcje (planowane w przyszłości)
  • linia zaczynająca się od znaku '/' będzie uznawana za komentarz (komentarz nie może znajdować się za klasą oraz frakcją)
  • linia bez tamtych 2 znaków będzie uznawana za klase

 

Przykładowy poprawny plik:

 

#Amerykanie
Snajper
Strzelec Wyborowy
Komandos
//Komentarz który przez silnik zostanie zignorowany
Medyk
#Rosjanie
Ghoust
VodkaMaster
//Kolejny komentarz
Tester

 

W pluginie znajdują się następujące moduły (wycinek z kodu wraz z opisem):

 

//Moduł odpowiedzialny za zapis (w przyszłości zostanie rozbudowany)
#include "cmod_core/sys/sql"

//Moduł odpowiedzialny za statystyki (w przyszłości zostanie edytowany)
#include "cmod_core/sys/stats"

//Moduł odpowiedzialny za rozdawanie statystyk
#include "cmod_core/sys/stats/Menu" 

//Moduł odpowiedzialny za resetowanie statystyk
#include "cmod_core/sys/stats/Reset"

//Moduł odpowiedzialny za system exp'a/lvl'a (w przyszłości zostanie rozbity na mniejsze moduły)
#include "cmod_core/sys/xp"

//Moduł odpowiedzialny za rejestrowanie oraz zmiennianie klas
#include "cmod_core/sys/class"

//Moduł odpowiedzialny za dawanie/zabieranie graczu broni
#include "cmod_core/sys/class/Weapons"

//Moduł odpowiedzialny za sortowanie klas
#include "cmod_core/sys/class/Sort"

//Moduł odpowiedzialny za wybór klasy
#include "cmod_core/sys/class/Menu"

//Moduł odpowiedzialny za opis klas
#include "cmod_core/sys/class/Desc"

//Moduł odpowiedzialny za aktywacje skilla (przekazanie "eventu" Cmod_OnClientUseSkill do pluginu klasy gracza)
#include "cmod_core/sys/class/Skill"

//Moduł odpowiedzialny za rejestrowanie item'ów
#include "cmod_core/sys/item"

//Moduł odpowiedzialny za dawanie item'u w przypadku zabójstwa 
#include "cmod_core/sys/item/PlayerKill"

//Moduł odpowiedzialny za opis item'u
#include "cmod_core/sys/item/Desc"

//Moduł odpowiedzialny za wyrzucanie item'u
#include "cmod_core/sys/item/Drop"

//Moduł odpowiedzialny za aktywacje item'u (przekazanie "eventu" Cmod_OnClientUseItem do pluginu item'u gracza)
#include "cmod_core/sys/item/Active"

//Moduł odpowiedzialny za "UI" (wyświetlanie aktualnej klasy itp.)
#include "cmod_core/sys/ui"

 

Z ścieżki można wyczytać ich hierarchie, aby wyłączyć dany moduł wystarczy przed nim dodać "//".
Wyłączając dane moduły możemy uzyskać "swój własny unikatowy mod", dla przykładu wyłanczając te moduły:

 

#include "cmod_core/sys/class/Weapons"
#include "cmod_core/sys/item/PlayerKill"

 

Uzyskamy bazę do "Diablo moda" (dawno nie grałem, więc moge się mylić). Wszystkie włączone moduły tworzą "Codmod". :)

cmod-master.zip

Edytowane przez bicek
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
//// cmod_core.sp
//
// cmod_core/sys/stats.inc(27) : fatal error 183: cannot read from file: "stats/statslib.inc"
//
// Compilation aborted.
// 1 Error.
//
// Compilation Time: 0,41 sec
// ----------------------------------------

Press enter to exit ...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez KyojiGOD
      Szukam paczki DeathRun CSGO
      Zawartość takiej paczki
      - AutoBH
      - Noże i skiny do nich
      - Wybór freerun/deathrun dla tt
      - Timer z czasem, prędkością i pokazanym najlepszym czasem na mapie 
      - Wybrane przeze mnie modele postaci do VIP'A 
      - Komendy dla graczy takie jak - !rtv !nominate !vip
      - Komenda dla admina !admin z całym panelem (do dogadania na pw) 
      - Komenda dla vipa !vipmenu również z całym panelem wyboru 
      - Sklep z różnymi postaciami i zwierzakami 
      - Sprawnie działające przyznawanie kredytów ,za zabójstwa jak i czas spędzony na serwerze (będzie można za nie kupować rzeczy w sklepie)
      - !vipmenu ma mieć - zmniejszoną  grawitacje, speeda, armor, +50hp, 2x zycie 
      - Komenda !wr dla wszystkich która pokazuje top 50 czasów na serwerze i nicki graczy którzy je zrobili 
      - Zgodność z najnowszym SM 
      - Spolszczenie komend 
      Cena do ugadania
      Zainteresowanych proszę o kontakt https://steamcommunity.com/id/Kajodza/
    • Przez GreenUp
      Wolne stanowisko:   Technik Serwerów
      Ilość wolnych miejsc:  1
      Informacje dot. stanowiska:  Szukamy osoby, która ogarnia sourcemod w zakresie: pisania pluginów, instalacja serwerów, konfiguracja, naprawienie błędów i wszystko co z tym związane. Dodatkowym atutem będzie znajomość amxx. Potrzebujemy osoby, która będzie sumiennie wykonywała swoją pracę i będzie robił wszystko aby było dobrze  był z nami jak najdłużej. Jesteśmy w stanie zaproponować jakieś wynagrodzenie ale tylko wtedy jak technik na prawdę będzie wykonywał swoją pracę i będzie ją widać :) Z pewnością jeśli technik na prawdę będzie dobrze realizował zlecenia to na pewno to docenimy i zaproponujemy wynagrodzenie. Dobrze by było aby to wynagrodzenie było takim dodatkiem do swej funkcji ponieważ liczmy ,że będzie osoba to robiła z pasji po prostu :) 
      Dodatkowe wymagania:
      Wiek +18,
      Mikrofon (TS3) - sprawny,
      Komunikator GG lub STEAM,
      Aktywność,
      Sumienność pracy,
      Profesjonalizm (fajnie by było naprawić jakiś problem i potem do niego nie wracać :) ),
      Chęć pomocy,
      Umiejętność pracy w grupie i pod presją czasu :),
      Przedstawienie swojego doświadczenia

      Kontakt z Administratorem:  GG: 42910622
      STEAM: Steam Community :: GreenUp | ForceGame.pl
      Forum: ForceGame.pl
    • Przez AdamxD
      Strona główna sieci: csbluepower.eu
      Nasze Serwery:
      Ghost Mode



      IP:  145.239.237.108:27085
      Sloty: 14 (docelowo 20)

      Jak grać na serwerze?:



      Filmy popularnych Youtuberów z naszego serwera:
      YoshihitoMayoshe
      Forlify
      KiFi
      PevorSR
    • Przez Darkin
      Cześć użyłem generatora vipa z pewnej stronki, po wrzuceniu jednak nie czyta mi tego pluginu. Wrzucam sp i smx, resetuje serva i nie ma tego pluginu, sm plugins go nie widzi i brak jakiś errorów w logach czy czegokolwiek. Wrzucam wam kod. 
       
      Plugin powinien zawierać:
      - 200$ za zabójstwo
      - zestaw do rozbrajania 
      - kevlar i hełm poza rundami pistol
      - granaty co runde (2xFlash, 1xSmoke)
      - podwójny skok
       
       
    • Przez Deather
      InfinityCore.pl to społeczność poszukująca nowych wrażeń w grach, które z biegiem czasu stały się monotonne.
      Tworząc w pełni autorskie modyfikacje, dostarczamy nowe, świeże spojrzenie na daną produkcję.
       

      DLACZEGO MY? 
      Tylko u nas znajdziecie rozbudowane modyfikacje serwerowe takie jak PokeMod w CS:GO. 
       

      NASZE SERWERY:
       
      [PL] S1:
      IP: 145.239.133.23:27015
      Ilość slotów: 26
      Mod: Pokemod
       

       
       
      [PL] S2:
      IP: 145.239.133.23:27016
      Ilość slotów: 26
      Mod: Pokemod
       

       
      [PL] S3:
      IP: 145.239.133.23:27017
      Ilość slotów: 26
      Mod: Pokemod

       
      [PL] S4:
      IP: 145.239.133.23:27018
      Ilość slotów: 32
      Mod: Arena 1v1


      [PL] S5:
      IP: 193.33.177.210:27125
      Ilość slotów: 20
      Mod: Only Mirage
       

       

      [PL] S6:
      IP: 145.239.18.200:28060
      Ilość slotów: 21
      Mod: Jailbreak
       

       
       
      [PL] Team Speak 3:
      IP: GGspeak.pl
      Ilość slotów: 256



      POKEMOD:
       
      Pokemod to modyfikacja do serwerów CS:GO.
      Wprowadza wszystkim dobrze znane pokemony.
      Rozszerzenie to obecnie posiada trzy generacje zawierające:
      - około 300 pokemonów
      - 60 umiejętności pasywnych
      - 140 unikalnych umiejętności aktywnych
      - 65 unikalnych przedmiotów
       
       
      Zapraszamy!
×