Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Kompilacja


Mr. Kapuczin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka, skompiluje ktos to?

public void Teamswitch_RoundStart()
{
	LoopAllPlayers(i)
	{
		if(!IsClientReplay(i) && !IsClientSourceTV(i) && GetClientTeam(i) != 1)
		{	
			if(GetClientTeam(i) == BUILDERS)
				g_bWasBuilderThisRound[i] = true;
			else
				g_bWasBuilderThisRound[i] = false;
		}
	}
}

public void Teamswitch_PlayerSpawn(int client)
{
	if(IsBuildTime() || IsPrepTime())
	{
		if(GetClientTeam(client) == BUILDERS)
			g_bWasBuilderThisRound[client] = true;
	}
}

public void Teamswitch_RoundEnd()
{

	LoopAllPlayers(i)
	{
		if(!IsClientReplay(i) && !IsClientSourceTV(i) && GetClientTeam(i) != 1)
		{
			if(g_bWasBuilderThisRound[i])
			{
				CS_SwitchTeam(i, ZOMBIES);
			}
			else
			{
				CS_SwitchTeam(i, BUILDERS);
			}
		
			g_bWasBuilderThisRound[i] = false;
		}
	}

}

public void TeamSwitch_OnClientPutInServer(int client)
{
	g_bWasBuilderThisRound[client] = false;
}

 

 

Potrzebuje bardzo

i zeby to zrobic jako osobny plugin

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...