Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej
Sign in to follow this  
Mr. Kapuczin

Kompilacja

Recommended Posts

Siemka, skompiluje ktos to?

public void Teamswitch_RoundStart()
{
	LoopAllPlayers(i)
	{
		if(!IsClientReplay(i) && !IsClientSourceTV(i) && GetClientTeam(i) != 1)
		{	
			if(GetClientTeam(i) == BUILDERS)
				g_bWasBuilderThisRound[i] = true;
			else
				g_bWasBuilderThisRound[i] = false;
		}
	}
}

public void Teamswitch_PlayerSpawn(int client)
{
	if(IsBuildTime() || IsPrepTime())
	{
		if(GetClientTeam(client) == BUILDERS)
			g_bWasBuilderThisRound[client] = true;
	}
}

public void Teamswitch_RoundEnd()
{

	LoopAllPlayers(i)
	{
		if(!IsClientReplay(i) && !IsClientSourceTV(i) && GetClientTeam(i) != 1)
		{
			if(g_bWasBuilderThisRound[i])
			{
				CS_SwitchTeam(i, ZOMBIES);
			}
			else
			{
				CS_SwitchTeam(i, BUILDERS);
			}
		
			g_bWasBuilderThisRound[i] = false;
		}
	}

}

public void TeamSwitch_OnClientPutInServer(int client)
{
	g_bWasBuilderThisRound[client] = false;
}

 

 

Potrzebuje bardzo

i zeby to zrobic jako osobny plugin

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By marcin33675
      Witam, mam problem z kompilacją pluginu, w ruletce pisze 
      Twoja wtyczka nie została skompilowana! Przeczytaj poniższe błędy:
      Kompilator SourcePawn 1.10.0.6453 Prawa autorskie (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Prawa autorskie (c) 2004-2018 AlliedModders LLC /home/groups/sourcemod/upload_tmp/phpRoWgn4.sp(4): błąd krytyczny 183: nie można odczytać z pliku: „multicolors” Kompilacja przerwana. 1 błąd.
      a w f2 
      Kompilator SourcePawn 1.10.0.6453 Prawa autorskie (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Prawa autorskie (c) 2004-2018 AlliedModders LLC /home/groups/sourcemod/upload_tmp/phpZPHfAL.sp(2): błąd krytyczny 183: nie można odczytać z pliku: „SteamWorks” Kompilacja przerwana. 1 błąd.
       
      Skompiluje ktoś ?
      f2prename.sp ruletka.sp
    • By Damej
      Witam wie ktoś w czym tkwi problem bo chciałem z kompilować to 
      #pragma semicolon 1
      #pragma newdecls required
      #include <sourcemod>
      #include <shopsms>
      #define SERVICE_ID "govip"
      char g_szFlags[MAX_FLAGS + 1];
      public Plugin myinfo =
      {
          name = "Shop SMS: Service: VIP",
          author = "SeeK",
          description = "ShopSMS's extension that allow players to purchase VIP.",
          version = VERSION,
          url = "http://www.sklep-sms.pl/"
      };
      public void OnPluginStart()
      {
          ShopRegisterService(SERVICE_ID);
      }
      public void ShopServiceLoaded(const char[] name, const char[] flags)
      {
          strcopy(g_szFlags, sizeof(g_szFlags), flags);
      }
      public int ShopServiceAddingToList(int id)
      {
          // Client cannot purchase a product if already has this set of flags
          if (GetUserFlagBits(id) & ReadFlagString(g_szFlags) == ReadFlagString(g_szFlags)) {
              return ITEMDRAW_DISABLED;
          }
          return ITEMDRAW_DEFAULT;
      }
       
      i wyskakuje taki błąd 
       
      SourcePawn Compiler 1.7.1 Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2014 AlliedModders LLC /groups/sourcemod/upload_tmp/textGCn3mK.sp(4) : fatal error 182: cannot read from file: "shopsms" Compilation aborted. 1 Error.
    • By SUPER TIMOR
      Siemka,
      Przerabiałem klasę COD od Linuxa i chciałem, żeby przy kucnięciu z nożem klasa ta miała niewidzialność na 50.
      Oto kod : 
      #include <sourcemod>
      #include <codmod>
      new const String:nazwa[] = "Kameleon";
      new const String:opis[] = "Jest mniej widoczny na nożu na kucaka";
      new const String:bronie[] = "#weapon_mp7#weapon_glock";
      new const inteligencja = 0;
      new const zdrowie = 0;
      new const obrazenia = 0;
      new const wytrzymalosc = 10;
      new const kondycja = 0;
      new bool:ma_klase[65],
      identifier
      public Plugin:myinfo =
      {
          name = nazwa,
          author = "Linux`",
          description = "Cod Item",
          version = "1.0",
          url = "http://steamcommunity.com/id/linux2006"
      };
      public OnPluginStart()
      {
          cod_register_class(nazwa, opis, bronie, inteligencja, zdrowie, obrazenia, wytrzymalosc, kondycja);
          ServerCommand("sv_disable_immunity_alpha 1");
          HookEvent("player_spawn", OdrodzenieGracza);
      }
      public cod_class_enabled(client)
      {
          ma_klase[client] = true;
          SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
          SetEntityRenderColor(client, 50, 50, 50, 50);
      }
      public cod_class_disabled(client)
      {
          ma_klase[client] = false;
          SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
          SetEntityRenderColor(client, 50, 50, 50, 50);
      }
      public client_PreThink(client)
      {
              if(!ma_klase[client])
                      return;
          new String:weapon[32]; 
              GetClientWeapon(weapon);
          if(StrEqual (weapon, "weapon_knife") && IN_DUCK));
          
          SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
          SetEntityRenderColor(client, 50, 50, 50, 50);
      }
      public Action:OdrodzenieGracza(Handle:event, String:name[], bool:dontBroadcast)
      {
          new client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "userid"));
          if(!IsValidClient(client) || !ma_klase[client])
              return Plugin_Continue;
          SetEntityRenderMode(client, RENDER_TRANSCOLOR);
          SetEntityRenderColor(client, 50, 50, 50, 50);
          return Plugin_Continue;
      }
       
       
      ------------
      Błędy :
      SourcePawn Compiler 1.9.0.5921 Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2015 AlliedModders LLC
      plugin.sp(46) : warning 217: loose indentation
      plugin.sp(47) : warning 217: loose indentation
      plugin.sp(47) : error 035: argument type mismatch (argument 1)
      plugin.sp(48) : warning 217: loose indentation
      plugin.sp(48) : error 029: invalid expression, assumed zero
      plugin.sp(48) : warning 215: expression has no effect
      plugin.sp(15) : warning 203: symbol is never used: "identifier"
      2 Errors.
      Jakieś solucje ? :( 
       
×
×
  • Create New...