owner_2019 Opublikowano Czerwiec 10, 2016 o 07:36 Udostępnij Opublikowano Czerwiec 10, 2016 o 07:36 Mimo, że aktualnie trwają kwalifikacje offline do ESL One Cologne 2016, to Valve zdecydowało się wypuścić dość ważną aktualizację do Counter-Strike: Global Offensive. Najnowszy patch zdecydowanie najwięcej zmian wnosi na mapach. -Waga- tej łatki to prawie 100 MB. MISC: wprowadzono nową karę za samobójstwo lub rozłączenie się gracza. Zamiast braku przychodu na koniec rundy dla tego gracza, żyjący gracz z drużyny przeciwnej będzie otrzymywał tyle pieniędzy, ile trafiłoby na jego konto za zabicie rywala na oficjalnych serwerach Valve głosowanie na kolejną mapę nie będzie zawierało mapy, na której aktualnie trwa mecz zmodyfikowano zachowanie mp_endmatch_votenextmap_keepcurrent (domyślnie 1). Kiedy ustawimy tę komendę na 0, nie będzie można głosować na mapę, na której trwa mecz komenda cl_weapon_debug_show_accuracy 2 wykorzystuje pełne hitboxy graczy naprawiono błąd, który sprawiał, że moneta dziennika nie była dostępna przez interfejs ekwipunku OSX/Linux: wybranie ustawienia -Fullscreen- daje CS:GO wyłączność na ten tryb, a -Windows Fulscreen- nie daje wyłączności Tryb obserwatora: dodano komendę spec_player_by_accountid, która zmienia cel obserwatora na gracza ze SteamID64 wykorzystanym jako argument dodano komendę spec_lock_to_accountid, która, jeśli jest włączona, zablokuje obserwatora na graczu, który ma sprecyzowane SteamID64 Mapy: Cobblestone: dodano schody do platformy na B, które dają graczom CT dodatkowe opcje obrony zaktualizowano drzewa tak, aby miały dokładniejszy model kolizji naprawiono błąd renderowania na otworze w ścianie niedaleko bombsite'u A naprawiono różne bugi poprawiono widoczność między underpassem a bombsitem A Mirage: naprawiono pixelwalk na respie CT wyeliminowano kilka miejsc na bombsicie A, przez które można było patrzeć wyeliminowano kilka miejsc w przejściu z shorta na środek, przez które można było patrzeć naprawiono model kolizji granatów na vanie na B podczas chodzenia po vanie odtwarzany jest prawidłowy dźwięk schody w pałacu i apartamenty na B od teraz mają poprawny dźwięk podłoża naprawiono potencjalny błąd renderowania na otworze w ścianie w pozycji snajpera CT naprawiono różne bugi Cache: naprawiono niewielkie błędy Nuke: dodano drabinę prowadzącą na silos na B góra bombsite'u B jest tera nieprzezroczysta dodano stos skrzyń na dworze po stronie CT niewielkie poprawki w misc clip w niektórych miejscach poprawiono model kolizji naprawiono miejsce na spawnie CT, gdzie można było zgubić broń Aktualizacja modelu kolizji: dodano dokładniejszy model kolizji do modeli bombsite'ów używanych na Mirage;u, Inferno i Cache'u dodano dokładniejszy model kolizji dla beczek używanych na bombsicie B na Overpassie Aktualizacja modelu kolizji: dodano dokładniejszy model kolizji do modeli bombsite'ów używanych na Mirage'u, Inferno i Cache'u dodano dokładniejszy model kolizji dla beczek używanych na bombsicie B na Overpassie Źródło: Cybersport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TerminatorXL Opublikowano Czerwiec 10, 2016 o 16:23 Udostępnij Opublikowano Czerwiec 10, 2016 o 16:23 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. SkillHost.PL - PREMIUM VPS Hosting Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owner_2019 Opublikowano Czerwiec 10, 2016 o 17:37 Autor Udostępnij Opublikowano Czerwiec 10, 2016 o 17:37 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się