Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

[L4D & L4D2] Reload Fix - Max Clip Size (1.0) [01-Sep-2020]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
About:
  • Reloading animation glitches out when a modified clip size is full. This fixes that.

When using Left4DHooks' L4D2_SetIntWeaponAttribute(classname, L4D2IWA_ClipSize, XX);
- OR -
Info Editor to modify "clip_size" key value.
- OR -
some other method to modify the clip size e.g. directly modifying weapon.txt script files (L4D1).


For some reason detouring "CTerrorGun::Reload" using the VTable method kept crashing, so I've gone with using signatures.



Requirements:
  1. DHooks (Experimental Dynamic Detour support) extension.
  2. L4D2 only: Left 4 DHooks Direct plugin.


Installation:
DO NOT click 'Get Plugin' or it will fail to compile because this plugin requires DHooks!
  1. Download the .smx file and put into your servers \addons\sourcemod\plugins folder.
  2. Download "l4d_reload_fix.txt" and put the file into your servers \addons\sourcemod\gamedata\ folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_reload_fix.sp - 5.8 KB)
File Type: smx l4d_reload_fix.smx (5.2 KB)
File Type: txt l4d_reload_fix.txt (886 Bytes)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...