Recommended Posts

Witam

postanowiłem zacząć pisać pluginy które publicznie zostaną udostępnione.

dziś zacząłem robić pb do publicznego wykorzystania.

 

link:http://sourcemod.pro/

 

pozdrawiam

 

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wrzuc tez tutaj zalacznik paczki, opis moda itd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aktualnie nie udostepniam plików sp dlatego nie udostępniam na forach tylko daje linki do siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

PaintBall będzie wzorowany na 1.6? Jeżeli tak to z chęcią bym pograł, i oczywiście graty za napisanie takiego "moda"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bralem sie kiedys za napisanie tego moda. Nawet czesciowo prawie zostal ukonczony, jednak nigdy nie chcialo mi sie dokonczyc projektu :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aktualnie podmienia tylko model broni.

bron musisz dac sameemu w configu lub w pluginie. 

model i działanie* 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

   

laserbeam = PrecacheModel("materials/sprites/laserbeam.vmt", false);
    AddFileToDownloadsTable("materials/sourcemod.pro/paintball/blue.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/sourcemod.pro/paintball/blue.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/sourcemod.pro/paintball/red.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/sourcemod.pro/paintball/red.vtf");
    blue = PrecacheDecal("sourcemod.pro/paintball/blue.vmt", true);
    red = PrecacheDecal("sourcemod.pro/paintball/red.vmt", true);
    AddFileToDownloadsTable("sound/sourcemod.pro/paintball/hit_splash.mp3");
    PrecacheSoundAny("sourcemod.pro/paintball/hit_splash.mp3", false);
    AddFileToDownloadsTable("sound/sourcemod.pro/paintball/pbfire.mp3");
    PrecacheSoundAny("sourcemod.pro/paintball/pbfire.mp3", false);
    AddFileToDownloadsTable("sound/sourcemod.pro/paintball/grenade.mp3");
    PrecacheSoundAny("sourcemod.pro/paintball/grenade.mp3", false);
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/cocker_blue.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/cocker_red.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/pod.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/revy2.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/skin.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/vl.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/cocker_blue.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/cocker_red.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/pod.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/revy2.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/skin.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/vl.vtf");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_blue.mdl");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_blue.sw.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_blue.dx80.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_blue.dx90.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_blue.vvd");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_red.mdl");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_red.sw.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_red.dx80.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_red.dx90.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_red.vvd");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/ball.vvd");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/ball.sw.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/ball.mdl");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/ball.phy");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/ball.dx80.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("models/sourcemod.pro/paintball/ball.dx90.vtx");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/ball/white1.vmt");
    AddFileToDownloadsTable("materials/models/sourcemod.pro/paintball/ball/white1.vtf");
    mp7_blue = PrecacheModel("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_blue.mdl", false);
    mp7_red = PrecacheModel("models/sourcemod.pro/paintball/mp7v2/v_mp7_red.mdl", false);
    PrecacheModel("models/sourcemod.pro/paintball/ball.mdl", false);

 

Podrzucisz ss ? Ogółem w ciemno nigdy nic nie wrzucam na serwer ale może by się model przydał :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 4.07.2016 o 18:18, n.o.x napisał:

   

  Odkryj ukrytą treść

 

 

Podrzucisz ss ? Ogółem w ciemno nigdy nic nie wrzucam na serwer ale może by się model przydał :).

 

 

czy ja muszę wam blokować dostep do wszystkiego byście nie dekompilowali nie swojego :_: ?

 

 

stara wersja 

aktualnie pracuje nad nowa z api do tworzenia łatwego broni

tzw jeden plik = jedna broń 

Edytowano przez mastah7991

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy będzie można wykupić paczkę ?

 

Jeżeli tak to PW

 

Bo jestem chętny do kupna takiego moda :)

 

ZAJEBISTE :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aktualnie projekt zamknięty. Wszyscy którzy chcieliby zakupić etc aktualny kod mogą się kontatkotować od następnego tygodnai ze mną na steam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczekajcie dwa- trzy tygodnie a otrzymacie darmową wersję na forum, brakuje mi jednej rzeczy żeby Modyfikacja była grywalna.

~ADD:
Chyba że wie ktoś jak wyłączyć strzały i łuski w grze aby leciały same kulki. W takiej sytuacji zapraszam na PW, projekt zostanie udostępniony na forum szybciej.

Edytowano przez Bartek Winek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mastah kiedyś założył serwer paintaball na angelskill'u. Na tym serwerze było na początku parę osób ale później on upadł bo nie było graczy. Nie był grywalny po prostu może dlatego, że w 1.6 jest bardziej znany a w csgo w ogóle. Ja bym chętnie ten mod postarał się zdobyć do serwera multimod by mi się przydał :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie chodzi o mod czy jest grywalny czy nie, każdy mod jest grywalny.

 

Po prostu jeżeli chcesz rozkręcić serwer, potrzeba bardzo dużego zaangażowania, i spędzenia nad tym wiele godzin.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie kradnę jego pracy, modyfikację tworzę sam przy pomocy różnego rodzaju pluginów, modeli oraz rozwinięć. :) 
Śmieszy mnie fakt że gość chce sprzedać tego PB za 250zł nie lubię jak ktoś chce na wszystkim zarobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

taki "lajf" 

samo stworzenie lecącej piłeczki to nawet nie jest problem :3 

stworzenie systemu strzałów itd to inna bajka :3 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się


  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Karolajn
      Cześć,
       
      Od niedawna zaczęłam ,, uczyć się " troszkę programowania m.in podstaw c++, które już chyba opanowałam. Po ich opanowaniu chciałam pójść krok dalej, bo moim celem jest nauczenie się pisania pluginów. No i tak... w sourcepawnie ledwo co się odnajduję, większości pluginów nie rozumiem, jednak mam kolegę, który pouczył mnie co nie co i dał zadanie, bym napisała plugin, który po zrespieniu się gracza wyśle mu ciekawą wiadomość :) 
       
      Jaką mam sprawę do Was? Otóż tutaj jest mój plugin: https://pastebin.com/ATg9AASr
       
      Zdaję sobie sprawę, że plugin może być napisany źle lub brakuje w nim bardzo dużo funkcji czy innych rzeczy, dlatego proszę Was o powiedzenie mi jak się sprawy mają. :D
      Jestem w tym kompletnie zielona, a od czegoś trzeba zacząć, no i oczywiście próbować, próbować i jeszcze raz PRÓBOWAĆ :)
       
      Pozdrawiam :>
    • Przez milek
      Mam problem z serwerkiem mam pare pomyslow co mozna by bylo z tym zrobic ale jezeli znajdzie sie tu jakis ekspert i mial juz kiedys z tym stycznosc to prosze o pomoc
       
      A wiec Właczam serwer (zaraz dam wyciag z konsoli) pokazuje sie online na 10 sekund a nastepnie przechodzi na tryb offline :/
       
      -- AUTOMATYCZNA AKTUALIZACJA SERWERA -- Redirecting stderr to '/home/servers/users/srv21897/Steam/logs/stderr.txt' [ 0%] Checking for available updates... [----] Verifying installation... Steam Console Client (c) Valve Corporation -- type 'quit' to exit -- Loading Steam API...OK. Connecting anonymously to Steam Public...Logged in OK Waiting for user info... mp_dm_bonusweapon_dogtags - 0 mp_dm_dogtag_score - 0 mp_dm_kill_base_score - 10 mp_dm_teammode - 0 mp_dm_teammode_bonus_score - 1 mp_dm_teammode_dogtag_score - 0 mp_dm_teammode_kill_score - 1 mp_dogtag_despawn_on_killer_death - 1 mp_dogtag_despawn_time - 120 mp_dogtag_pickup_rule - 0 mp_economy_reset_rounds - 0 mp_equipment_reset_rounds - 0 mp_force_assign_teams - 0 mp_force_pick_time - 15 mp_forcecamera - 1 mp_free_armor - 0 mp_freezetime - 6 mp_friendlyfire - 0 mp_ggprogressive_round_restart_delay - 15.0 mp_ggtr_always_upgrade - 0 mp_ggtr_bomb_defuse_bonus - 1 mp_ggtr_bomb_detonation_bonus - 1 mp_ggtr_bomb_pts_for_flash - 4 mp_ggtr_bomb_pts_for_he - 3 mp_ggtr_bomb_pts_for_molotov - 5 mp_ggtr_bomb_pts_for_upgrade - 2.0 mp_ggtr_bomb_respawn_delay - 0.0 mp_ggtr_end_round_kill_bonus - 1 mp_ggtr_halftime_delay - 0.0 mp_ggtr_last_weapon_kill_ends_half - 0 mp_give_player_c4 - 1 mp_global_damage_per_second - 0.0 mp_guardian_bot_money_per_wave - 800 mp_guardian_loc_adjective - mp_guardian_loc_condition - mp_guardian_loc_icon - mp_guardian_loc_mission - default mp_guardian_loc_override - mp_guardian_loc_weapon - mp_guardian_player_dist_max - 2000 mp_guardian_player_dist_min - 1300 mp_guardian_special_kills_needed - 10 mp_guardian_special_weapon_needed - awp mp_guardian_target_site - -1 mp_halftime - 0 mp_halftime_pausetimer - 0 mp_heavyassaultsuit_cooldown - 5 mp_hostagepenalty - 10 mp_hostages_max - 2 mp_hostages_spawn_force_positions - mp_hostages_spawn_same_every_round - 1 mp_items_prohibited - mp_limitteams - 2 mp_match_can_clinch - 1 mp_max_armor - 2 mp_maxmoney - 16000 mp_maxrounds - 0 mp_molotovusedelay - 15.0 mp_playercashawards - 1 mp_radar_showall - 0 mp_randomspawn - 0 mp_randomspawn_dist - 0 mp_randomspawn_los - 1 mp_respawn_immunitytime - 4.0 mp_respawn_on_death_ct - 0 mp_respawn_on_death_t - 0 mp_respawnwavetime_ct - 10.0 mp_respawnwavetime_t - 10.0 mp_round_restart_delay - 7.0 mp_roundtime - 5 mp_roundtime_defuse - 0 mp_roundtime_hostage - 0 mp_solid_teammates - 1 mp_starting_losses - 0 mp_startmoney - 800 mp_t_default_grenades - mp_t_default_melee - weapon_knife mp_t_default_primary - mp_t_default_secondary - weapon_glock mp_taser_recharge_time - -1 mp_teamcashawards - 1 mp_teammates_are_enemies - 0 mp_timelimit - 5 mp_use_respawn_waves - 0 mp_warmup_pausetimer - 0 mp_warmuptime - 30 mp_warmuptime_all_players_connected - 0 mp_weapon_self_inflict_amount - 0 mp_weapons_allow_heavy - -1 mp_weapons_allow_heavyassaultsuit - 0 mp_weapons_allow_map_placed - 0 mp_weapons_allow_pistols - -1 mp_weapons_allow_rifles - -1 mp_weapons_allow_smgs - -1 ConVarRef mp_weapons_allow_tagrenade doesn't point to an existing ConVar mp_weapons_allow_typecount - 5 mp_weapons_allow_zeus - 1 mp_weapons_glow_on_ground - 0 mp_weapons_max_gun_purchases_per_weapon_per_match - -1 mp_heavyassaultsuit_speed - 130 mp_heavyassaultsuit_deploy_timescale - 0.8 mp_heavyassaultsuit_aimpunch - 1.0 mp_heavybot_damage_reduction_scale - 1.0 mp_win_panel_display_time - 3 occlusion_test_async - 0 spec_freeze_panel_extended_time - 0.0 spec_freeze_time - 3.0 spec_replay_enable - 0 sv_accelerate - 5.5 sv_airaccelerate - 12 sv_allow_votes - 1 sv_alltalk - 0 sv_arms_race_vote_to_restart_disallowed_after - 0 sv_auto_adjust_bot_difficulty - 1 sv_auto_full_alltalk_during_warmup_half_end - 1 sv_autobunnyhopping - 0 sv_autobuyammo - 0 sv_bot_buy_decoy_weight - 1 sv_bot_buy_flash_weight - 1 sv_bot_buy_grenade_chance - 33 sv_bot_buy_hegrenade_weight - 6 sv_bot_buy_molotov_weight - 1 sv_bot_buy_smoke_weight - 1 sv_bots_force_rebuy_every_round - 0 sv_bots_get_easier_each_win - 0 sv_bots_get_harder_after_each_wave - 0 sv_bounce - 0 sv_buy_status_override - -1 sv_deadtalk - 0 sv_disable_show_team_select_menu - 0 sv_duplicate_playernames_ok - 0 sv_enablebunnyhopping - 0 sv_friction - 5.2 sv_gravity - 800 sv_guardian_heavy_all - 0 sv_guardian_heavy_count - 0 sv_guardian_max_wave_for_heavy - 0 sv_guardian_min_wave_for_heavy - 0 sv_ignoregrenaderadio - 0 sv_infinite_ammo - 0 sv_maxspeed - 320 sv_maxvelocity - 3500 sv_occlude_players - 1 sv_staminajumpcost - .080 sv_staminalandcost - .050 sv_stopspeed - 80 sv_talk_enemy_dead - 0 sv_talk_enemy_living - 0 sv_vote_to_changelevel_before_match_point - 0 sv_wateraccelerate - 10 sv_waterfriction - 1 tv_delay - 10 weapon_accuracy_nospread - 0 weapon_air_spread_scale - 1.0 ConVarRef weapon_cleanup_on_round_restart doesn't point to an existing ConVar weapon_max_before_cleanup - 0 weapon_recoil_scale - 2.0 weapon_reticle_knife_show - 0 ff_damage_reduction_grenade - 0.25 ff_damage_reduction_grenade_self - 1 ff_damage_reduction_other - 0.25 mp_friendlyfire - 0 mp_warmuptime - 30 mp_warmuptime_all_players_connected - 0 Executing dedicated server config file [SM] Plugin SM Franug CSGO Sprays unloaded successfully. Unknown command "sv_rcon_banpenalty" Server logging enabled. Server logging data to file logs/L080_072_033_050_27270_201806071221_000.log L 06/07/2018 - 12:21:05: Log file started (file "logs/L080_072_033_050_27270_201806071221_000.log") (game "/home/servers/users/srv21897/CS_GO/csgo") (version "7082") logaddress_add: 37.59.15.223:27080 L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_player_bomb_defused" "200" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_player_bomb_planted" "200" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_player_interact_with_hostage" "300" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_player_killed_enemy_default" "200" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_player_killed_enemy_factor" "0.5" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_elimination_bomb_map" "2700" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_elimination_hostage_map_t" "2000" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_elimination_hostage_map_ct" "2300" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_loser_bonus" "2400" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_loser_bonus_consecutive_rounds" "0" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_planted_bomb_but_defused" "200" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_terrorist_win_bomb" "2700" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_win_by_defusing_bomb" "2700" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_win_by_hostage_rescue" "3000" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_win_by_time_running_out_hostage" "2000" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "cash_team_win_by_time_running_out_bomb" "2700" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "mp_freezetime" "5" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "mp_friendlyfire" "1" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "mp_maxrounds" "15" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "mp_roundtime" "3" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "mp_roundtime_hostage" "2" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "mp_roundtime_defuse" "2.25" L 06/07/2018 - 12:21:05: server_cvar: "mp_timelimit" "0" Stopping 0 worker threads Starting 1 worker threads 1 threads. 919,961 ticks exec: couldn't exec gamemode_casual_server.cfg PlayerModelInfo: missing terrorist models for map deathrun_classic. Adding the default model tm_phoenix. PlayerModelInfo: missing counter-terrorist models for map deathrun_classic. Adding the default model ctm_st6. Connection to Steam servers successful. Public IP is 80.72.33.50. Assigned persistent gameserver Steam ID [G:1:2231360]. VAC secure mode is activated. L 06/07/2018 - 12:21:11: [CSGO_Items.smx] UTF-8 language file successfully retrieved. GC Connection established for server version 675, instance idx 1 L 06/07/2018 - 12:21:12: [sklepcs.smx] Wczytano 4 uslug z www (apikey: 99ad42d36d8f7a886e2a7bc7bd98f634) L 06/07/2018 - 12:21:12: [CSGO_Items.smx] UTF-8 language file successfully processed, retrieving item schema. L 06/07/2018 - 12:21:12: [CSGO_Items.smx] Item Schema successfully retrieved. L 06/07/2018 - 12:21:13: "Deathrun Master<3><BOT><>" connected, address "" PutClientInServer: no info_player_start on level L 06/07/2018 - 12:21:13: "Deathrun Master<3><BOT><>" entered the game demo record has started. Recording GOTV demo to auto-20180607-1221-deathrun_classic.dem... L 06/07/2018 - 12:21:13: [CSGO_Items.smx] Item Schema successfully processed, syncing item data. L 06/07/2018 - 12:21:18: [SM] Exception reported: Array index is out of bounds L 06/07/2018 - 12:21:18: [SM] Blaming: CSGO_Items.smx L 06/07/2018 - 12:21:18: [SM] Call stack trace: L 06/07/2018 - 12:21:18: [SM] [1] Line 1027, R:\Cloud\SourcePawn\GitHub\musicKit\addons\sourcemod\scripting\CSGO_Items.sp::SyncItemData L 06/07/2018 - 12:21:18: [SM] [2] Line 814, R:\Cloud\SourcePawn\GitHub\musicKit\addons\sourcemod\scripting\CSGO_Items.sp::Timer_SyncSchema Host_Error: Overflow error writing string table baseline Scenes Host_Error: Overflow error writing string table baseline Scenes Wrote minidump to: /home/servers/users/srv21897/CS_GO/csgo/addons/sourcemod/data/dumps/403c1c4d-5f8e-8b8b-18d9f48d-5d30b56c.dmp /home/servers/bin/games/CS_GO.sh: line 56: 3765 Segmentation fault LD_LIBRARY_PATH=".:bin" start-stop-daemon --start --chuid $USER:$GROUP -m --pidfile $PID_FILE --chdir $USER_DIR/$BIN_DIR --exec $USER_DIR/$BIN_DIR/$BIN_NAME -- $GAME_PARAMS  
      I na tym sie konczy jak widac bot wszedl na serwer gotv itd.. zaladowalo sie jest tryb online i po 5 sekundach ten komunikat na host_error i serwer offline 

      Ktos cos jakies propozycje ? 
    • Przez Jakub Jakubskiw
      Witam, potrzebuję pomocy, borykam się ostatnio z pewnym problemem:
       
      Otóż mam serwer DR postawiony na swojej maszynie na systemie: SMP Debian 4.9.82-1+deb9u3.
      W pewnych momentach, nie tylko jak ktoś wpisał retry, przy każdej zmianie drużyny niezainicjowanej przez pluginy, albo przy śmierci terrorysty na wskutek sm_slay @t na przykład, serwer się wyłączał.
       
      Po zajrzeniu w logi serwer raczył mnie takim widokiem:
      L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_free.smx] DEBUG: Showing menu for: 4 Setting CBaseEntity to non-brush model models/props/cs_office/vending_machine.mdl Setting CBaseEntity to non-brush model models/props/cs_office/vending_machine.mdl L 06/02/2018 - 14:59:03: World triggered "Round_Start" L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_free.smx] DEBUG: Translations loaded for menu L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_free.smx] DEBUG: Menu title set L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_free.smx] DEBUG: TT is PLAYER L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_free.smx] DEBUG: Displaying menu! L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_free.smx] DEBUG: gi_Free == 0, Setting Health to 100 L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_free.smx] DEBUG: gi_Free == 0, Setting Health to 100 L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_free.smx] DEBUG: gi_Free == 0, Setting Health to 100 L 06/02/2018 - 14:59:03: "â–¸MiseRi â—‚ Royal-family.pl<3><STEAM_1:0:421366158><CT>" disconnected (reason "â–¸MiseRi â—‚ Royal-family.pl timed out") L 06/02/2018 - 14:59:03: [deathrun-pp_core.smx] DEBUG: Terrorist left the game PreMinidumpCallback: updating dump comment crash_20180602144749_1.dmp[14731]: Uploading dump (out-of-process) /tmp/dumps/crash_20180602144749_1.dmp Segmentation fault (core dumped) Add "-debug" to the ./srcds_run command line to generate a debug.log to help with solving this problem sob, 2 cze 2018, 14:59:04 CEST: Server restart in 10 seconds crash_20180602144749_1.dmp[14731]: Finished uploading minidump (out-of-process): success = yes crash_20180602144749_1.dmp[14731]: response: Discarded=1 crash_20180602144749_1.dmp[14731]: file ''/tmp/dumps/crash_20180602144749_1.dmp'', upload yes: ''Discarded=1'' ----
      Mój znajomy, którego poprosiłem o pomoc, doradził, aby sprawdzić pluginy.
      No to zrobiłem, na serwerze są pluginy:
      [SM] Listing 19 plugins: 01 "Rock The Vote" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 02 "Basic Commands" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 03 "Fun Votes" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 04 "Reserved Slots" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 05 "Admin File Reader" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 06 "Anti-Flood" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 07 "Fun Commands" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 08 "Client Preferences" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 09 "Basic Chat" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 10 "Basic Comm Control" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 11 "Map Nominations" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 12 "Player Commands" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 13 "MapChooser" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 14 "Basic Votes" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 15 "Nextmap" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 16 "Basic Info Triggers" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 17 "Admin Menu" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 18 "Admin Help" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC 19 "Sound Commands" (1.9.0.6236) by AlliedModders LLC I wszystko byłoby dobrze, gdyby nie to, że jak terrorysta, podkreślam terrorysta wpiszę retry to wywala serwer z takim samym crashem jak powyżej. CTki mogą normalnie wpisywać.
      Niewiem co mam zrobić i co powoduje taką sytuację, teraz na serwerze są tylko deafault-owe pluginy od Sourcemoda, a i tak crashuje.
       
      Oczywiście mam najnowszego SM i MM, i wszystkie pluginy też zaktualizowałem.
      Jeśli ktoś wie, w czym może tkwić problem to z góry dziękuje za pomoc ;)
    • Przez Husarz
      Opis:  Rozkręcony serwer cs 1.6 mod dowolny. Proszę od razu z linkiem do gt.
      Cena:  dogadamy się
      Płatność:  PSC / Przelew
      Kontakt: PW