Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

lazydroid97
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Funkcja:

 

public Action Clnt_sm_spawn(int client, int args) {
    char arg1[32];//, arg2[32];
    
    GetCmdArg(1, arg1, sizeof(arg1));
    //GetCmdArg(2, arg2, sizeof(arg2));
    
    downloadClientVector(client); // zapisuje wektor do "float playerPosition[3]" która jest w zasięgu globalnym
    
    int entindex = CreateEntityByName(arg1);
    
    SetEntPropVector(entindex, Prop_Send, "m_vecOrigin", playerPosition);
    
    DispatchSpawn(entindex);
    ActivateEntity(entindex);
}

 

W przypadku tworzenia obiektu który nie występuje wyrzuca błąd.

Obiekt teoretycznie jest utorzony, ale nie jest wyświetlany ani w żaden sposób dostępny, co robie źle?

 

Lista obiektów: https://developer.valvesoftware.com/wiki/List_of_Alien_Swarm_entities

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...