dunekxs Opublikowano Lipiec 9, 2016 o 22:20 Udostępnij Opublikowano Lipiec 9, 2016 o 22:20 Robię vipa generatorem mygo, kopiuje kod i wklejam tu https://www.sourcemod.net/compiler.php to wyskakuje: /groups/sourcemod/upload_tmp/textoYFqzf.sp(5) : fatal error 182: cannot read from file: "scp" Compilation aborted. 1 Error. tutaj ten kod: Spoiler #include <sourcemod> #include <sdktools> #include <cstrike> #include <sdkhooks> #include <scp> int g_fLastButtons[MAXPLAYERS+1]; int g_fLastFlags[MAXPLAYERS+1]; int g_iJumps[MAXPLAYERS+1]; public Plugin:myinfo = { name = "VIP Generator", author = "mastah7991", description = "Automatycznie wygenerowany VIP", version = "1.0", url = "MYGO.PL" } public OnPluginStart() { HookEvent("player_spawn", Event_PlayerSpawn); HookEvent("player_death", Event_PlayerDeath); } public OnClientPutInServer(client) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { CS_SetClientClanTag(client, "[VIP]"); char name[32]; GetClientName(client,name,31); PrintToChatAll("Vip %s wszedl na serwer",name); } } public Action:Event_PlayerSpawn(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+150); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+600); SetEntityGravity(client, 0.5); } } public Action:Event_PlayerDeath(Handle:event, const String:name[], bool:dontBroadcast) { int client = GetClientOfUserId(GetEventInt(event, "attacker")); bool headshot = GetEventBool(event, "headshot"); if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+10); if(headshot) SetEntityHealth(client, GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")+10); if(GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iHealth")>200) SetEntityHealth(client, 200); SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+10); if(headshot) SetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount", GetEntProp(client, Prop_Send, "m_iAccount")+10); } } public Action OnPlayerRunCmd(int client, int &buttons, int &impulse, float vel[3], float angles[3], int &weapon) { if(IsValidPlayer(client)&&GetUserFlagBits(client)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { int fCurFlags = GetEntityFlags(client); int fCurButtons = GetClientButtons(client); if (g_fLastFlags[client] & FL_ONGROUND) { if (!(fCurFlags & FL_ONGROUND) &&!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { g_iJumps[client]++; } } else if (fCurFlags & FL_ONGROUND) { g_iJumps[client] = 0; } else if (!(g_fLastButtons[client] & IN_JUMP) && fCurButtons & IN_JUMP) { if ( 1 <= g_iJumps[client] <= 2) { g_iJumps[client]++; float vVel[3]; GetEntPropVector(client, Prop_Data, "m_vecVelocity", vVel); vVel[2] = 250.0; TeleportEntity(client, NULL_VECTOR, NULL_VECTOR, vVel); } } g_fLastFlags[client] = fCurFlags; g_fLastButtons[client] = fCurButtons; } } public Action:OnChatMessage(&author, Handle:recipients, String:name[], String:message[]) { if(IsValidPlayer(author)&&GetUserFlagBits(author)&(1<<ADMFLAG_CUSTOM1)) { Format(name, MAXLENGTH_NAME, "%s", name); new MaxMessageLength = MAXLENGTH_MESSAGE - strlen(name) - 5; Format(name, MaxMessageLength, " [VIP]%s",name); return Plugin_Changed; } return Plugin_Continue; } stock bool IsValidPlayer(client) { if(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && !IsFakeClient(client) && IsClientInGame(client) ) return true; return false; } Co zrobić żeby poprawnie skompilować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 01:06 Udostępnij Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 01:06 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunekxs Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 12:19 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 12:19 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n.o.x Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 12:22 Udostępnij Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 12:22 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 12:51 Udostępnij Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 12:51 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunekxs Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 13:57 Autor Udostępnij Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 13:57 (edytowane) Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Edytowane Lipiec 10, 2016 o 14:00 przez dunekxs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol235 Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 14:29 Udostępnij Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 14:29 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Weak. Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 14:55 Udostępnij Opublikowano Lipiec 10, 2016 o 14:55 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n.o.x Opublikowano Lipiec 11, 2016 o 10:26 Udostępnij Opublikowano Lipiec 11, 2016 o 10:26 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. 1 Podziękuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się