Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[TF2] Built-in vote fixer (conflict between built-in vote and sm_nextmap)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
TF2-Built-in-Vote-sm_nextmap-bug-fix

This plugin does hooks 'vote success' user message and changes 'sm_nextmap' cvar by msg's value.

Without this plugin, you can't use built-in vote mechanism because map changes to sm_nextmap convar no matter what people voted.

I did a few tries only this 'indirect' way worked. So I post this plugin although it has a ugly and indirect way.

I hope this will be helped to people, and if you know the way to fix this problem in right way, please reply to this thread and i would be very thankful to you.

Link to my github repository:
https://github.com/jobggun/Sourcemod...xtmap-bug-fix/

Easy access to my code:
PHP Code:

#include <sourcemod>

#pragma semicolon 1
#pragma newdecls required

ConVar g_CvarSmnextmap null;

public 
Plugin myinfo = {
    
name        "TF2 Built-in Vote sm_nextmap bug fix",
    
author      "Jobggun",
    
description "Making TF2 Built-in vote work well with sourcemod nextmap plugin",
    
version     "1.0.0",
    
url         ""
};

public 
void OnPluginStart()
{
    
g_CvarSmnextmap FindConVar("sm_nextmap");
    
    
HookUserMessage(GetUserMessageId("VotePass"), Hook_ChangeLeveltrue);
}

public 
Action Hook_ChangeLevel(UserMsg msg_idBfRead msg, const int[] playersint playersNumbool reliablebool init)
{
    
    
int team;
    
char reason[256];
    
char map[256];
    
    
team msg.ReadByte();
    
msg.ReadString(reasonsizeof(reason), false);
    
msg.ReadString(mapsizeof(map), false);
    
    if(!
StrEqual(reason"#TF_vote_passed_changelevel"false))
    {
        return 
Plugin_Continue;
    }
    
    
g_CvarSmnextmap.SetString(mapfalsetrue);
    
    return 
Plugin_Continue;


Link to my github repository:
https://github.com/jobggun/Sourcemod...xtmap-bug-fix/

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...