Jump to content
Sign in to follow this  
Patrik

Instalacja SourceMod'a + Metamod

Recommended Posts

Poradnik jak zainstalować na nasz serwer sourcemod'a wraz z metamod'em

  1. Pobieramy najnowszą wersje SM dostępną w tym dziale http://mygo.pl/forum/13-pluginy/ Pamiętaj aby wybrać odpowiednia paczkę (Dla osób które wykupiły serwer na hostingu wybieramy linux)  
  2. Rozpakowane pliki wrzucamy na FTP do katalogu z grą (w CS:GO jest to folder "csgo")
  3. Po wgraniu plików należy wygenerować pod tym linkiem http://www.metamodso...ce.net/?go=vdf 
    Wygenerowany plik wrzucamy do folderu addons
  4. Po wszystkim resetujemy serwer
  5. Dla sprawdzenia poprawności możemy użyć następująco:
  • Dla sourcemod'a 
  • meta list
    

          Jeśli wszystko prawidłowo wyświetli się nam taki komunikat

[01] SourceMod (1.7.1) by AlliedModders LLC

       W moim przypadku jest to 1.7.1

  • Dla metamod
  • meta version

          W moim przypadku pojawiło się 

    meta list

    Listing 1 plugin:
    [01] SourceMod (1.1.0.2489) by AlliedModders LLC 

 

 

Edited by Patrik
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By mimi2277
      AKTUALNA WERSJA NA DZIEŃ DZISIEJSZY SOURCEMODA (1.7.3) + METAMODA (1.10.6)
       
      Linux:
      https://www.sourcemod.net/smdrop/1.7/sourcemod-1.7.3-git5283-linux.tar.gz
      https://www.metamodsource.net/downloads/mmsource-1.10.6-linux.tar.gz/22
       
      Windows:
      https://www.sourcemod.net/smdrop/1.7/sourcemod-1.7.3-git5283-windows.zip
      https://www.metamodsource.net/downloads/mmsource-1.10.6-windows.zip/22
    • By Roberrt
      Cześć, podsyłam tutaj zbiór komend do instalacji serwera teamspeak. Wszystkie komendy są pod serwer z systemem linux (debian, ubuntu, itd.) 64 bitowym.
      apt update && apt upgrade -y
      apt install tar wget -y
      wget http://dl.4players.de/ts/releases/3.3.1/teamspeak3-server_linux_amd64-3.3.1.tar.bz2 -O ts3server
      tar -zxvf ts3server
      cd teamspeak3-server_linux_amd64
      touch .ts3server_license_accepted
      chmod +x ts3server_startscript.sh ./ts3server_startscript.sh start
      ----------------------------------------------------------------------------------
      Serwer zainstalowany!
      Komendy do zarządzania Serwerem Teamspeak3
      ./ts3server_startscript.sh start <---- uruchamia serwer
      ./ts3server_startscript.sh stop <---- wyłącza serwer
      ./ts3server_startscript.sh status <---- sprawdza czy serwer żyje czy nie (zwraca wynik w konsoli)
    • By marian4811
      Witam, po wrzuceniu na serwer sourcemoda, konsola wyrzuca takie błędy: 
       
      Log: ./srcds_run: 32: ./srcds_run: pushd: not found ./srcds_run: 35: ./srcds_run: popd: not found Enabling debug mode Server will auto-restart if there is a crash. LD_LIBRARY_PATH=/home/csgo/27015/bin:/home/csgo/27015:/home/csgo/27015/bin: # #Console initialized. Setting breakpad minidump AppID = 740 #Using breakpad minidump system 740/13593.544.DC Using breakpad crash handler Forcing breakpad minidump interfaces to load dlopen failed trying to load: /home/csgo/.steam/sdk32/steamclient.so with error: /home/csgo/.steam/sdk32/steamclient.so: cannot open shared object file: No such file or directory Looking up breakpad interfaces from steamclient Calling BreakpadMiniDumpSystemInit #Loading VPK file hashes for pure server operation. #Loading VPK file hashes for pure server operation. #Loading VPK file hashes for pure server operation. #Game.dll loaded for "Counter-Strike: Global Offensive" #CGameEventManager::AddListener: event 'server_pre_shutdown' unknown. #CGameEventManager::AddListener: event 'game_newmap' unknown. #CGameEventManager::AddListener: event 'finale_start' unknown. #CGameEventManager::AddListener: event 'round_start' unknown. #CGameEventManager::AddListener: event 'round_end' unknown. #CGameEventManager::AddListener: event 'difficulty_changed' unknown. #CGameEventManager::AddListener: event 'player_connect' unknown. #CGameEventManager::AddListener: event 'player_disconnect' unknown. #GameTypes: missing mapgroupsSP entry for game type/mode (custom/custom). #GameTypes: missing mapgroupsSP entry for game type/mode (cooperative/cooperative). #GameTypes: missing mapgroupsSP entry for game type/mode (cooperative/coopmission). Failed to load gamerulescvars.txt, game rules cvars might not be reported to management tools. Server is hibernating [S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; SteamAPI_IsSteamRunning() failed. [S_API FAIL] SteamAPI_Init() failed; unable to locate a running instance of Steam, or a local steamclient.so. Particles: Missing 'particles/money_fx.pcf' No web api auth key specified - workshop downloads will be disabled. maxplayers set to 64 ConVarRef cl_embedded_stream_video_playing doesn't point to an existing ConVar Unknown command "cl_bobamt_vert" Unknown command "cl_bobamt_lat" Unknown command "cl_bob_lower_amt" Unknown command "cl_viewmodel_shift_left_amt" Unknown command "cl_viewmodel_shift_right_amt" Unknown command "cl_teamid_min" Unknown command "cl_teamid_max" Unknown command "cl_teamid_overhead" Unknown command "cl_teamid_overhead_maxdist" Setting mapgroup to 'mg_active' sh: 1: ifconfig: not found srcds_linux: malloc.c:2842: mremap_chunk: Assertion `((size + offset) & (_rtld_global_ro._dl_pagesize - 1)) == 0' failed. PreMinidumpCallback: updating dump comment crash_20170710085655_1.dmp[22728]: Uploading dump (out-of-process) /tmp/dumps/crash_20170710085655_1.dmp crash_20170710085655_1.dmp[22728]: Finished uploading minidump (out-of-process): success = yes crash_20170710085655_1.dmp[22728]: response: Discarded=1 crash_20170710085655_1.dmp[22728]: file ''/tmp/dumps/crash_20170710085655_1.dmp'', upload yes: ''Discarded=1'' Aborted (core dumped) email debug.log to linux@valvesoftware.com Mon Jul 10 08:56:57 EDT 2017: Server restart in 10 seconds debug.log : https://wklej.to/Zc6kl
       
      Ktoś miał podobny przypadek lub wie co źle robimy ?? 
      Bardzo prosiłbym o pomoc :) 
    • By Beskidek
      Rozwiązanie dla mojego pytania może okazać się banalnie proste, ale jestem w takiej sytuacji, że workshop jest mi cholernie potrzebny. Na liveserver nie ma dostępu do linii startowej, aby dodać authkey. Mogę dodać link do kolekcji map, mapę startową z workshopu i to tyle. Kolekcji jak nie było tak nie ma, startowa mapa też nie działa. Hostowanie mapy przez konsolę na serwerze też nie łapie. Jest jakiś sposób, aby to obejść i zrobić to poza panelem czy coś?
×
×
  • Create New...