Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

grytrean
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem w trakcie pisania pluginu na jailbreak, jednak napotkałem na dość duży problem.

Jednym z najważniejszych faktorów jailbreaka są życzenia, a mi, nie wiem czemu, nie chcą zadziałać.

Niżej umieszczam kod, może ktoś coś znajdzie.

Dodam jeszcze, że plugin nie jest gotowy, ale nie przechodzi dalej aniżeli PrintToChatAll("Pierwszy loop dziala")

PrintToChatAll("Pierwszy loop dziala")

Co za tym idzie, nie czyta już w ogóle tych linii:

if(IsClientConnected(GetClientOfUserId(i)) == false)
		{
			PrintToChatAll("Nie jest connected.")
			return;
		}
		else
		{
			PrintToChatAll("Loop dziala")
			if(GetClientTeam(GetClientOfUserId(i)) == 2)
			{
				PrintToChatAll("dziala");
				if(IsPlayerAlive(GetClientOfUserId(i)))
				{
					PrintToChat(GetClientOfUserId(i), "Sprawdzanie jednego terro dziala");
					lrID = i;
				}
			}
			else
			{
				PrintToChatAll("nie dziala")
			}
		}

 

 

Niżej zamieszczam cały kod.

Z góry dziękuję za pomoc

Pozdrawiam

Spoiler

#include <sourcemod>
#include <sdktools>

new lrID = -1;

public Plugin:myinfo = 
{
	name = "Zyczenia JailBreak",
	author = "GryTrean",
	description = "Ostatni terrorysta moze wybrac zyczenie poprzez wpisanie !lr",
	version = "1.0",
	url = "www.cs-gear.pl/"
}

public OnPluginStart()
{
	RegConsoleCmd("sm_lr", OnLastRequest, "Pozwala wybrac zyczenie");
	PrintToChatAll("Plugin dziala")
}

public Action:OnLastRequest(client, args)
{
	PrintToChatAll("Komenda dziala")
	for(new i=1; i<=33; i++)
	{
		PrintToChatAll("Pierwszy loop dziala")
		if(IsClientConnected(GetClientOfUserId(i)) == false)
		{
			PrintToChatAll("Nie jest connected.")
			return;
		}
		else
		{
			PrintToChatAll("Loop dziala")
			if(GetClientTeam(GetClientOfUserId(i)) == 2)
			{
				PrintToChatAll("dziala");
				if(IsPlayerAlive(GetClientOfUserId(i)))
				{
					PrintToChat(GetClientOfUserId(i), "Sprawdzanie jednego terro dziala");
					lrID = i;
				}
			}
			else
			{
				PrintToChatAll("nie dziala")
			}
		}
	}
	
	if(GetTeamClientCount(2) != 1)
	{
		return;
	}
	
	if(GetTeamClientCount(2) == 1)
	{
		PrintToChat(GetClientOfUserId(lrID), "Tworzenie menu dziala")
		new Handle:lrMenu = CreateMenu(lrMenuHandle); //Stworz menu
		SetMenuTitle(lrMenu, "Wybierz Zyczenie");
		AddMenuItem(lrMenu, "deagle", "Pojedynek na Deagle")
		AddMenuItem(lrMenu, "knife", "Pojedynek na Noze")
		SetMenuExitButton(lrMenu, true)
		DisplayMenu(lrMenu, lrID, 45)
	}
}

public lrMenuHandle(Handle:menu, MenuAction:action, client, Position)
{
	if(action = MenuAction_Select)
	{
		decl String:info[32];
		GetMenuItem(menu, Position, info, sizeof(info));
		if(StrEqual(info, "deagle"))
		{
			PrintToChat(GetClientOfUserId(lrID), "Tworzenie menu wybierania przeciwnika dzialadziala")
			new Handle:lrEnemy = CreateMenu(lrEnemyHandle);
			SetMenuTitle(lrEnemy, "Wybierz przeciwnika");
			for(new i = 0; i < 33; i++)
			{
				new CTID;
				new String:ctNick[64];
				if(GetClientTeam(GetClientOfUserId(i)) != 3 || !IsPlayerAlive(GetClientOfUserId(i)))
				{
					return;
				}
				else
				{
					CTID = GetClientOfUserId(i);
					new String:id[32];
					IntToString(i, id, sizeof(id));
					GetClientName(GetClientOfUserId(lrID), ctNick, sizeof(ctNick));
					AddMenuItem(lrEnemy, id, ctNick);
				}
			}
			SetMenuExitButton(lrEnemy, true);
			DisplayMenu(lrEnemy, lrID, 45);
		}
	}
}

public lrEnemyHandle(Handle:menu, MenuAction:action, client, Position)
{
	if(action = MenuAction_Select)
	{
		decl String:info[32];
		GetMenuItem(menu, Position, info, sizeof(info));
		PrintToChatAll("To dziala!")
	}
}

 

 

Edytowane przez grytrean
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...