grytrean Opublikowano Sierpień 25, 2016 o 19:49 Udostępnij Opublikowano Sierpień 25, 2016 o 19:49 (edytowane) Witam! Jestem w trakcie pisania pluginu na jailbreak, jednak napotkałem na dość duży problem. Jednym z najważniejszych faktorów jailbreaka są życzenia, a mi, nie wiem czemu, nie chcą zadziałać. Niżej umieszczam kod, może ktoś coś znajdzie. Dodam jeszcze, że plugin nie jest gotowy, ale nie przechodzi dalej aniżeli PrintToChatAll("Pierwszy loop dziala") PrintToChatAll("Pierwszy loop dziala") Co za tym idzie, nie czyta już w ogóle tych linii: if(IsClientConnected(GetClientOfUserId(i)) == false) { PrintToChatAll("Nie jest connected.") return; } else { PrintToChatAll("Loop dziala") if(GetClientTeam(GetClientOfUserId(i)) == 2) { PrintToChatAll("dziala"); if(IsPlayerAlive(GetClientOfUserId(i))) { PrintToChat(GetClientOfUserId(i), "Sprawdzanie jednego terro dziala"); lrID = i; } } else { PrintToChatAll("nie dziala") } } Niżej zamieszczam cały kod. Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Spoiler #include <sourcemod> #include <sdktools> new lrID = -1; public Plugin:myinfo = { name = "Zyczenia JailBreak", author = "GryTrean", description = "Ostatni terrorysta moze wybrac zyczenie poprzez wpisanie !lr", version = "1.0", url = "www.cs-gear.pl/" } public OnPluginStart() { RegConsoleCmd("sm_lr", OnLastRequest, "Pozwala wybrac zyczenie"); PrintToChatAll("Plugin dziala") } public Action:OnLastRequest(client, args) { PrintToChatAll("Komenda dziala") for(new i=1; i<=33; i++) { PrintToChatAll("Pierwszy loop dziala") if(IsClientConnected(GetClientOfUserId(i)) == false) { PrintToChatAll("Nie jest connected.") return; } else { PrintToChatAll("Loop dziala") if(GetClientTeam(GetClientOfUserId(i)) == 2) { PrintToChatAll("dziala"); if(IsPlayerAlive(GetClientOfUserId(i))) { PrintToChat(GetClientOfUserId(i), "Sprawdzanie jednego terro dziala"); lrID = i; } } else { PrintToChatAll("nie dziala") } } } if(GetTeamClientCount(2) != 1) { return; } if(GetTeamClientCount(2) == 1) { PrintToChat(GetClientOfUserId(lrID), "Tworzenie menu dziala") new Handle:lrMenu = CreateMenu(lrMenuHandle); //Stworz menu SetMenuTitle(lrMenu, "Wybierz Zyczenie"); AddMenuItem(lrMenu, "deagle", "Pojedynek na Deagle") AddMenuItem(lrMenu, "knife", "Pojedynek na Noze") SetMenuExitButton(lrMenu, true) DisplayMenu(lrMenu, lrID, 45) } } public lrMenuHandle(Handle:menu, MenuAction:action, client, Position) { if(action = MenuAction_Select) { decl String:info[32]; GetMenuItem(menu, Position, info, sizeof(info)); if(StrEqual(info, "deagle")) { PrintToChat(GetClientOfUserId(lrID), "Tworzenie menu wybierania przeciwnika dzialadziala") new Handle:lrEnemy = CreateMenu(lrEnemyHandle); SetMenuTitle(lrEnemy, "Wybierz przeciwnika"); for(new i = 0; i < 33; i++) { new CTID; new String:ctNick[64]; if(GetClientTeam(GetClientOfUserId(i)) != 3 || !IsPlayerAlive(GetClientOfUserId(i))) { return; } else { CTID = GetClientOfUserId(i); new String:id[32]; IntToString(i, id, sizeof(id)); GetClientName(GetClientOfUserId(lrID), ctNick, sizeof(ctNick)); AddMenuItem(lrEnemy, id, ctNick); } } SetMenuExitButton(lrEnemy, true); DisplayMenu(lrEnemy, lrID, 45); } } } public lrEnemyHandle(Handle:menu, MenuAction:action, client, Position) { if(action = MenuAction_Select) { decl String:info[32]; GetMenuItem(menu, Position, info, sizeof(info)); PrintToChatAll("To dziala!") } } Edytowane Sierpień 25, 2016 o 19:49 przez grytrean Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się