Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[REQ] Help pleas


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Quote:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Bio_Jetpack"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Zombie"
#define Dl9 "http://zombie-mod.ru/"


#define JETPACK_P_MODEL "models/bio_jetpack.mdl"
#define JETPACK_BUY_SOUND "weapons/ric_metal-1.wav"
#define JETPACK_FLAME_SOUND "ambience/flameburst1.wav"
#define JETPACK_SPRITE "sprites/explode1.spr"
#define JETPACK_ADMIN_FLAG ADMIN_BAN

new gJetpackAdminOnly;
new gJetpackArmorEat;
new gJetpackCost;
new gJetpackBuyZone;
new gJetpackFlameSprite;
new gJetpackStatusIcon;
new gJetpackPower;
new Jetpack[ 33 ];
new JetpackEnt[ 33 ];
new JetpackFlameTime[ 33 ];

new gJetpackEnabled;

public plugin_init()
{
gJetpackEnabled = get_pcvar_num( register_cvar( "jetpack_enabled", "1" ) );

if( gJetpackEnabled )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR );
RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "bacon_playerJumping" );
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "bacon_playerSpawnPre" );
register_event( "DeathMsg", "hook_death", "a" );
register_clcmd( "say /biojp", "cmdBuyJetpack" );
register_clcmd( "say_team /biojp", "cmdBuyJetpack" );

gJetpackArmorEat = register_cvar( "jetpack_armor_eat", "120" );
gJetpackAdminOnly = register_cvar( "jetpack_admin_only", "0" );
gJetpackBuyZone = register_cvar( "jetpack_buyzone", "0" );
gJetpackCost = register_cvar( "jetpack_cost", "16000" );
gJetpackPower = register_cvar( "jetpack_power", "25" );
gJetpackStatusIcon = get_user_msgid( "StatusIcon" );

}
}
public client_connect( id )
{
Jetpack[ id ] = 0;
}
public client_disconnect( id )
{
Jetpack[ id ] = 0;
}
public plugin_precache()
{
gJetpackFlameSprite = precache_model( JETPACK_SPRITE );
precache_model( JETPACK_P_MODEL );
precache_sound( JETPACK_BUY_SOUND );
precache_sound( JETPACK_FLAME_SOUND );
}
public cmdBuyJetpack( id )
{
if( !gJetpackEnabled )
{
client_print( id, print_chat, "[Bio] %L", id, "BioJP_DISABLED" );
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if( get_pcvar_num( gJetpackBuyZone ) == 1 )
{
if( !cs_get_user_buyzone( id ) )
{
client_print( id, print_chat, "[Bio] %L", id, "BioJP_BUYZONE" );
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if( get_pcvar_num( gJetpackAdminOnly ) == 1 )
{
if( !( get_user_flags( id ) & JETPACK_ADMIN_FLAG ) )
{
client_print( id, print_chat, "[Bio] %L", id, "BioJP_ADMINONLY" );
return PLUGIN_CONTINUE;
}
}

if( !is_user_alive( id ) )
{
client_print( id, print_chat, "[Bio] %L", id, "BioJP_ALIVE" );
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new money = cs_get_user_money( id );
new cost = get_pcvar_num( gJetpackCost );

if( money < cost )
{
client_print( id, print_chat, "[Bio] %L", id, "BioJP_MONEY", cost );
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if( Jetpack[ id ] )
{
client_print( id, print_chat, "[Bio] %L", id, "WJP_HAVE" );
return PLUGIN_CONTINUE;
}

cs_set_user_money( id, money - cost, 1 );
client_print( id, print_chat, "[Bio] %L", id, "BioJP_BOUGHT" );
emit_sound( id, CHAN_ITEM, JETPACK_BUY_SOUND, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
give_jetpack( id );
Jetpack[ id ] = 1;

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public hook_death()
{
new id = read_data( 2 );

if( Jetpack[ id ] )
{
remove_jetpack( id );
}
}
public bacon_playerSpawnPre( id )
{
if( is_user_alive( id ) )
{
if( Jetpack[ id ] )
{
remove_jetpack( id );
}
}
}
public bacon_playerJumping( id )
{
if( Jetpack[ id ] )
{
new armor = get_user_armor( id );

if( armor <= 0 )
{
jetpack_icon( id, 1, 255, 0, 0 );
return HAM_IGNORED;
}

jetpack_icon( id, 1, 0, 30, 255 );

new iOrigin[ 3 ];
get_user_origin( id, iOrigin, 0 );
iOrigin[ 2 ] -= 20;

new Float:fVelocity[ 3 ];
pev( id, pev_velocity, fVelocity );
fVelocity[ 2 ] += get_pcvar_num( gJetpackPower );

set_pev( id, pev_velocity, fVelocity );
set_pev( id, pev_armorvalue, float( armor - get_pcvar_num( gJetpackArmorEat ) ) );
create_flame( iOrigin );

if( JetpackFlameTime[ id ] == 48 )
{
JetpackFlameTime[ id ] = 0;
emit_sound( id, CHAN_ITEM, JETPACK_FLAME_SOUND, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );
}

JetpackFlameTime[ id ]++;
}
return HAM_IGNORED;
}
public give_jetpack( id )
{
JetpackEnt[ id ] = engfunc( EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc( EngFunc_AllocString, "info_target" ) );
if( pev_valid( JetpackEnt[ id ] ) )
{
engfunc( EngFunc_SetModel, JetpackEnt[ id ], JETPACK_P_MODEL );
set_pev( JetpackEnt[ id ], pev_movetype, MOVETYPE_FOLLOW );
set_pev( JetpackEnt[ id ], pev_aiment, id );
}

jetpack_icon( id, 1, 0, 255, 0 );
}
stock remove_jetpack( index )
{
if( pev_valid( JetpackEnt[ index ] ) )
{
engfunc( EngFunc_RemoveEntity, JetpackEnt[ index ] );
}

jetpack_icon( index, 0, 0, 0, 0 );
Jetpack[ index ] = 0;
}
stock create_flame( origin[ 3 ] )
{
message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_SPRITE );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] );
write_short( gJetpackFlameSprite );
write_byte( 6 );
write_byte( 120 );
message_end();
}
stock jetpack_icon( index, status, r, g, b )
{
message_begin( MSG_ONE_UNRELIABLE, gJetpackStatusIcon, { 0,0,0 }, index );
write_byte( status );
write_string( "item_longjump" );
write_byte( r );
write_byte( g );
write_byte( b );
message_end();
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1046\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
This pluygin not haw text informatin in server say me i buy samting and hi say yoi not haw money buy hi need languge

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...