Jump to content

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Recommended Posts

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By HansToNieJa
      Mam do zaoferowania paczkę pluginów na serwer Paintball. Paczka powstała w oparciu o skrypt paintball oraz capture the flag autorstwa boomixa, a później rozbudowana z mojej strony. Jest to zupełnie inne podejście do serwerów Paintball, których aktualnie brakuje, z większą dawką zabawy i różnorodności.
       
      Działanie paczki:
       
      1. Na początku mapy, jest minutowa rozgrzewka, po której zaczyna się losowanie. Losowany jest tryb gry oraz scenariusz.
      Tryby gry:
      Klasyczny - która drużyna pierwsza zdobędzie 1000 puntków wygrywa. Każde zabójstwo dodaje 15 punktów, a headshot 30. Przejmowanie flagi - drużyna, która szybciej przyniesie 3 flagi drużyny przeciwnej do swojej bazy wygrywa. Gorąca Strefa - drużyny przejmują strefy na mapie. Drużyna, która szybciej zdobędzie wszystkie strefy zdobywa punkt. Strefy można zarazem zdobyć, jak i stracić. Scenariusze:
      Klasyczny. Policjanci i złodzieje - antyterrotyści wcielają się w policjantów, a terroryści w więźniów. Noc w Gotham - starcie na linii Batman vs Joker. Wszystko dzieje się na zaciemnionej mapie z grającą muzyką z filmu Mroczny Rycerz. Dziki zachód - gracze wcielają się w role rewolwerowców. Każdy gracz może raz użyć umiejętności spowolnienia gry w stylu duel'u western. Plaga Zombie - przy każdym ożywieniu gracz ma szansę zostać zombie, który jest szybszy oraz posiada nóż.  
      2. Plugin wykorzystuje w pełni materiały dostępne w internecie. Model dla paintera, model dla awp, modele rąk paintballowych, dźwięki, modele postaci i różne inne efekty wizualne.
       
      3. Dostępny jest także moduł RPG oraz Klasy.
      RPG:
      Szybkość biegania. Szybkość kulki. Redukcja wstrząsów. Kontrola rozrzutu. Szybsze przeładowanie. Szybkostrzelność. Granat z kulkami. Granat dymny.  
      Pozwala to odczuwać graczowi stały rozwój. Doświadczenie zdobywa się za zabójstwa, wygrywanie map, przejmowanie flag, doniesienie flagi do bazy itd. Za każdy poziom otrzymujemy token za który kupujemy ulepszenia w rpg lub nowe klasy postaci.
       
      Klasy:
      Szturmowiec [MAC-10, Glock-18] Snajper [AWP, CZ75-Auto] Rusher [P90, Dwie Beretty] Elitarna jednostka [AK-47, P250] Tank [M249, Desert Eagle] Bydlak [KLASA VIP] [Obrzyn, Glock-18]  
      Wszystkie klasy mają odpowiednio skonfigurowane bronie, dodatkowo klasa VIP strzela z Obrzyna czterema kulkami jednocześnie.
       
      4. Kolorowe smoki i flashe.
      5. Obsługa VIP oraz PREMIUM (S-VIP). Gracze z usługą VIP otrzymują 2x większe doświadczenie za każde zdarzenie oraz flash'a podczas każdego ożywienia. Natomiast gracze z usługą PREMIUM 3x więcej doświadczenia oraz flash'a i granat taktyczny.
      6. Widok z trzeciej osoby. !tp
       
      Plugin jest dosyć świeżym projektem, dlatego jest ciągle rozwijany o nowe rozwiązania, tryby gry, klasy, dlatego zostawiam tutaj też listę do zrobienia która pojawi się nie długo.
       
      Do zrobienia:
      Tryb gry - Soccer. Klasa PREMIUM. Poprawienie obsługi kilku dźwięków jednocześnie. Poprawienie jednoczesnego efektu stania w kolorowym dymie oraz flasha.  
      Paczka jest unikatowa i przedstawiania inne podejście do zabawy na serwerach typu Paintball.
       
      Zapewniam stały support i pomoc w instalacji. Najlepsze pomysły zbieram i realizuje, później w większych aktualizacjach.
       
      Koszt paczki: 200zł.
      Większe aktualizacje: do 50zł.
       
      Kontakt: https://steamcommunity.com/id/kylebroflovskihehe/
    • By Doktorek292
      Witam jako że znawcą nie jestem ale większość staram się sam zrobić to tego już wgl nie umiem zrobić. xD
       
      Chcę dodać żeby VIP w rundzie paintball na arena 1 vs 1 miał 101 hp a zwykły gracz 100 jako że w vipie tego nie mogę zrobić bo w każdym trybie daje 101hp 
       
      Dodam że próbowałem zrobić to na takiej zasadzie 
       
      Dopisując ten kod do pluginu paintball ale jednak daje w każdym trybie 101hp. Możecie się śmiać że tak zrobiłem wgl ale kto nie próbuje to nie wie co traci
       
      Chcę tylko na tym trybie ustawić ilość hp dla vipa. 
       
      Jeżeli by ktoś pytał jakiego vip'a używam to proszę link
       
      https://url.pl/temat/1316-csgo-vip-2-tryby-najnowsza-wersja/
       
      Może jednak da się to w vipie zrobić.
       
      W załączniku daję w winnrar pliki paintball
      paintball.rar
    • By MYGO.pl
      Plugin working great. I have this errors in console many times:
      Code: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "PBR_Movement.amxx", version "1.1")
      [AMXX] Run time error 10: native error (native "get_weaponname")
      [AMXX] [0] PBR_Movement.sma::fw_cmdstart (line 89) When i comment that line i don't have errors, but then it doesnt give previous weapon after sprint is finished.

      PHP Code: #include <amxmodx>
      #include <amxmisc>
      #include <fakemeta>
      #include <hamsandwich>  
      #include <engine>

      #define PLUGIN "[PBR] Movement"
      #define VERSION "1.1"
      #define AUTHOR "Sneaky.amxx"

      new Float:userSprintLast[33], Float:userSprintLastBat[33], Float:userSprintSound[33] 
      new userSprintSpeed[33], userSprintTiredness[33], userSprintAdvised[33]
      new userWeapon[33][32]
      new pbmoves, verbose, use_batmeter, rechargetime, max_stamina

      public plugin_init()
      {
          register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
          register_forward(FM_CmdStart, "fw_cmdstart");
      }

      public plugin_precache()
      {
          RegisterHam(Ham_Spawn,"player","reset_tireness")  
          pbmoves = register_cvar("pbmoves_enabled", "1");
          verbose = register_cvar("pbmoves_verbose", "1");
          use_batmeter = register_cvar("pbmoves_usebatterymeter", "1");
          rechargetime = register_cvar("pbmoves_rechargetime", "10.0");
          max_stamina = register_cvar("pbmoves_maxstamina", "700");
          
          precache_sound("paintballR/sprint.wav");
          precache_sound("paintballR/gasp1.wav");
      }

      public reset_tireness(id)
        userSprintTiredness[id] = 0;  

      public fw_cmdstart(id, uc_handle, random_seed)
      {
          if (!is_user_alive(id) || !get_pcvar_num(pbmoves))
              return FMRES_IGNORED
          
          static buttons; buttons = get_uc(uc_handle, UC_Buttons)
          new Float:gametime = get_gametime()
          
          if((gametime - userSprintLast[id] > get_pcvar_float(rechargetime) || !userSprintLast[id]))
          {
              userSprintTiredness[id] = 0
              userSprintLast[id] = gametime
              set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.33, 0, 1.0, 1.0);
              if(!userSprintAdvised[id])
              {
                  userSprintAdvised[id] = true
                  //show_hudmessage(id, "You are fresh! You can sprint with right-click...");
              }
              
              if(get_pcvar_num(use_batmeter))
              {
                  userSprintLastBat[id] = gametime
                  
                  message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("FlashBat"), {0,0,0}, id)
                  write_byte(100)
                  message_end()
              }
          }
          
          new currentweapon = get_user_weapon(id)
          
          if(buttons & IN_ATTACK2 && currentweapon != CSW_SCOUT)
          {
              set_uc(uc_handle, UC_Buttons, buttons & ~IN_ATTACK2);
          
              if(userSprintTiredness[id] >= get_pcvar_num(max_stamina))
              {
                  userSprintAdvised[id] = false
                  set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
                  show_hudmessage(id, "Too tired to sprint. Please wait...");

                  if(gametime - userSprintSound[id] > 1.0)
                  {
                      emit_sound(id, CHAN_AUTO, "paintballR/gasp1.wav", 1.0, ATTN_NORM , 0, PITCH_NORM);
                      userSprintSound[id] = gametime
                  }
                  
                  return FMRES_IGNORED;        
              }
          
              userSprintTiredness[id] += 1                
              
              if(!(buttons & IN_DUCK))
              {    
                  
                  if (currentweapon != CSW_KNIFE){
                      get_weaponname(currentweapon,userWeapon[id],30)
                      engclient_cmd(id, "weapon_knife")
                  }
                  userSprintSpeed[id] += 2;

                  if (userSprintSpeed[id] < 200)
                      userSprintSpeed[id] = 200;

                  if (userSprintSpeed[id] > 400)
                      userSprintSpeed[id] = 400;

                  userSprintLast[id] = gametime
                  
                  //Some of this was inspired in +Speed 1.17 by Melanie
                  new Float:returnV[3], Float:Original[3]
                  VelocityByAim ( id, userSprintSpeed[id], returnV )
          
                  pev(id,pev_velocity,Original)
                  
                  //Avoid floating in the air and ultra high jumps
                  if (vector_length(Original) < 600.0 || Original[2] < 0.0)
                      returnV[2] = Original[2]
                  
                  set_pev(id,pev_velocity,returnV)
                  set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
                  show_hudmessage(id, "Sprinting...");
                  
                  if (userSprintLast[id] - userSprintSound[id] > 1.0)
                  {
                      emit_sound(id, CHAN_AUTO, "paintballR/sprint.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
                      userSprintSound[id] = userSprintLast[id]                
                  }
              
                  if (gametime - userSprintLastBat[id] > 0.2 && get_pcvar_num(use_batmeter))
                  {
                      userSprintLastBat[id] = gametime
                      new percentage = 100 - (userSprintTiredness[id] * 100 / get_pcvar_num(max_stamina))
                      message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("FlashBat"),{0,0,0},id);
                      write_byte(percentage);
                      message_end();
                  }


              
                  return FMRES_IGNORED;
              } else
              {            
                  if (userSprintSpeed[id] > 2)
                      userSprintSpeed[id] -= 2;
                  else
                      userSprintSpeed[id] = 0;
                      
                  userSprintLast[id] = gametime

                  new Float:returnV[3], Float:Original[3]
                  VelocityByAim ( id, userSprintSpeed[id], returnV )
          
                  pev(id,pev_velocity,Original)
                  
                  //Avoid floating in the air and ultra high jumps
                  if (vector_length(Original) < 600.0 || Original[2] < 0.0)
                      returnV[2] = Original[2]
                  
                  set_pev(id,pev_velocity,returnV)
                  set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, 0.33, 0, 0.1, 0.1);
                  show_hudmessage(id, "Sliding...")
                  
                  return FMRES_IGNORED;
              }

          }

          //restore weapon after sprinting
          if(userWeapon[id][0])
          {
              engclient_cmd(id, userWeapon[id])
              userWeapon[id][0] = 0
          }
          userSprintSpeed[id] = 0;
          
          return FMRES_IGNORED;

      Przeczytaj cały wpis
    • By pcku
      Paintball shop
      Zobacz plik Opis
      Dodaje nam na serwer Paintball shop gdzie są 4 opcję do wyboru. 
       
      Komendy
      say /sklep
      say_team /sklep
      say /shop
      say_team /shop

      say = pisanie do wszystkich członków gry standardowo "y"
      say_team = pisanie do swojego teamu standardowo "u"
       
      Instalacja
      Do plugins wrzucamy paintballshop.amxx
      Do scrypting wrzucamy paintballshop.sma
      Do plugin.ini dopisujemy paintballshop.amxx
       
      Autor: Kolos
      Dodający pcku Wysłany 26.05.2020 Kategoria Pluginy AMXX  
    • By pcku
      Paintball shop v2
      Zobacz plik Opis
      Dodaje sklep z 7 opcjami wyboru. Można również użyć go w innych modach.
       
      Komendy
      Say_team /sklep
      say /sklep
      Say_team /shop
      say /shop

      Cvary
      sklep_prefix "wartosc" // Odpowiada za prefix wyswietlany przy zakupie
       
      Autor: Pan Marian 
      Dodający pcku Wysłany 26.05.2020 Kategoria Pluginy AMXX  
×
×
  • Create New...