Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D1 & L4D2] Trigger Multiple Ignore Incapacitated [v1.0.0 | 09-January-2021]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Description

This plugin allows trigger_multiple entities to ignore incapacitated players to trigger.

Some examples where it may happen:
  • Dead Center (1st Map) - can't close the elevator doors and make it goes down while there is any incapacitated survivor outside the elevator.
  • Dark Carnival (5th Map / Finale) - can't start the show while there is any incapacitated survivor outside the FINALE area.
  • Hard Rain (3rd Map) - can't close the elevator doors and make it goes up while there is any incapacitated survivor outside the elevator.t
  • The Parish (2nd Map) - can't start the CEDA event while there is any incapacitated survivor outside the trailer.
  • The Passing (3rd Map / Finale) - can't close the elevator doors and make it goes down while there is any incapacitated survivor outside the elevator.
  • The Sacrifice (3rd Map / Finale) - can't start the generator while there is any incapacitated survivor outside the FINALE area.
  • No Mercy (4th Map) - can't close the elevator doors and make it goes up while there is any incapacitated survivor outside the elevator.
  • No Mercy (5th Map / Finale) - can't start the radio while there is any incapacitated survivor outside the FINALE area.
  • Crash Course (2nd Map / Finale) - can't start the generator while there is any incapacitated survivor outside the FINALE area.
  • *There are also other events related to the behaviour of the particles, for example, but they usually go unnoticed and doesn't affect the gameplay that much.

This is also possible to achieve with Stripper. If you wanna do that through Stripper instead a plugin, add the following lines to the global.cfg or to <mapname>.cfg file:

Spoiler



Cvars

A configuration file named "l4d_triggers_ignore_incap.cfg" will automatically be created for you upon the first run in the "\cfg\sourcemod\" folder.

PHP Code:

// Enable/Disable the plugin.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d_triggers_ignore_incap_enable "1" 

Admin Commands
  • sm_print_cvars_l4d_triggers_ignore_incap => Print the plugin related cvars and their respective values to the console. (z flag required)

Change Log

Spoiler


Notes
  • Some maps add an invisible block after you start an event, so if an incapacitated survivor gets up (e.g. Self Help plugin), he may not be able to go to the finale area. (e.g. Sacrifice Finale)

To Do
  • Add map config based.

Post Reply
  • Any feedback, bug reports, fixes, improvements, translations or suggestions for the plugin are welcome.

Installation
  • Put the "l4d_triggers_ignore_incap.smx" file (click Get Plugin) in your "\addons\sourcemod\plugins\" folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_triggers_ignore_incap.sp - 8.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...