Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D1] Wounded Commons [v1.0.0 | 26-February-2021]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
L4D1 ONLY

L4D2 version link

Description

This plugin adds wounds to common infecteds on spawn.

Wounds are damages to common infected bodies.

The logic may fail in some cases cause I didn't find a proper way to detect it 100%.

Features
  • Allow setting the chance to common infecteds spawn without an arm (left/right).
  • Allow setting the chance to common infecteds spawn without head (headless).
  • Allow spawning headless common infecteds.
  • Allow blowing the head when a common infected is hit on the head.

Cvars

A configuration file named "l4d1_wounded_commons.cfg" will automatically be created for you upon the first run in the "\cfg\sourcemod\" folder.

PHP Code:

// Behead a common infected every time it is hit on the head.
// 0 = OFF, 1 = ON.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d1_wounded_commons_behead_headshot "1"

// Enable/Disable the plugin.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d1_wounded_commons_enabled "1"

// Spawn headless common infected.
// 0 = OFF, 1 = ON.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d1_wounded_commons_headless "0"

// Chance to apply an arm (left/right) wound on common infected spawn.
// 0 = OFF.
// -
// Default: "33.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "100.000000"
l4d1_wounded_commons_wound_arm_chance "33.0"

// Chance to apply a head wound (headless) on common infected spawn.
// 0 = OFF.
// -
// Default: "5.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "100.000000"
l4d1_wounded_commons_wound_head_chance "5.0" 

Change Log

Spoiler


Admin Commands
  • sm_wound => Set the body value of the target common infected at crosshair. Increment the value by one when no args are specified (starting from 0 on new targets). Example: no args -> sm_wound / with args -> sm_wound 4. (z flag required)
  • sm_woundinfo => Output to the chat the bodt value of the target common infected at crosshair. (z flag required)
  • sm_print_cvars_l4d1_wounded_commons => Print the plugin related cvars and their respective values to the console. (z flag required)

Notes
  • Some models have different body values. I tried my best but didn't find a logic on the values.
  • Only arms and heads wounds are rendered by this plugin.
  • Plugin may not affect clients that uses "low violence" settings.
  • There are no changes to hitboxes, headless zombies can still be killed with headshots.

Thank you!
  • kadabra - for testing in his server.

Related Plugins

Post Reply
  • Any feedback, bug reports, fixes, improvements, translations or suggestions for the plugin are welcome.

Installation
  • Put the "l4d1_wounded_commons.smx" file (click Get Plugin) in your "\addons\sourcemod\plugins\" folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d1_wounded_commons.sp - 22.9 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...