Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Spitter Extra Projectiles [v1.0.0 | 05-March-2021]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
L4D2 ONLY

Description

Allow spitters to spit more than a single projectile at once.

Features
  • Allow configuring the minimum spitter projectiles that a spitter should spit.
  • Allow configuring the maximum spitter projectiles and its chance that a spitter could spit.
  • Allow configuring the min/max new angles for the new spitter projectiles.
  • Allow configuring to drop a spit pool and its chance on spitter death.

Cvars

A configuration file named "l4d2_spitter_extra_proj.cfg" will automatically be created for you upon the first run in the "\cfg\sourcemod\" folder.

PHP Code:

// Chance to create extra spit projectile with a value between "l4d2_spitter_extra_proj_min_count" and "l4d2_spitter_extra_proj_max_count" cvar value.
// 0 = OFF.
// -
// Default: "25.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "100.000000"
l4d2_spitter_extra_proj_chance "25.0"

// Chance to create a projectile inside the spitter when it dies.
// 0 = OFF.
// -
// Default: "25.0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "100.000000"
l4d2_spitter_extra_proj_death_chance "25.0"

// Enable/Disable the plugin.
// 0 = Disable, 1 = Enable.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d2_spitter_extra_proj_enable "1"

// Maximum angles that should be added to the extra spit projectile.
// -
// Default: "60.0"
l4d2_spitter_extra_proj_max_ang "60.0"

// Maximum extra spit projectiles that could be created when a Spitter spits.
// -
// Default: "2"
// Minimum: "0.000000"
l4d2_spitter_extra_proj_max_count "2"

// Minimum angles that should be added to the extra spit projectile.
// -
// Default: "-60.0"
l4d2_spitter_extra_proj_min_ang "-60.0"

// Minimum extra spit projectiles that should be created when a Spitter spits.
// Note: It will always create this amount with 100% chance.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
l4d2_spitter_extra_proj_min_count "1" 

Admin Commands
  • sm_print_cvars_l4d2_spitter_extra_proj => Print the plugin related cvars and their respective values to the console. (z flag required)

Change Log

Spoiler


Notes
  • I use OnEntityCreated to detect spitter_projectile instead ability_use event, cause ability_use occurs before the projectile being created, which also returns an incorrect position for new projectiles.

Thank you!

Related Plugins

Post Reply
  • Any feedback, bug reports, fixes, improvements, translations or suggestions for the plugin are welcome.

Requirements

Installation
  • Put the "l4d2_spitter_extra_proj.smx" file (click Get Plugin) in your "\addons\sourcemod\plugins\" folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d2_spitter_extra_proj.sp - 16.1 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...