Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSSRequest Vip Menu fix


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Can someone help me to fix this vip menu when you type /vmenu it shows menu with items but if i want to get m4a1 it doesn't work, When you select vip skin you get skin on 1 round but i want to have it whole map can someone make that for me ?



Code:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fun>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <vault>

// Define the Plugin Version
new const VERSION[] = { "1.0" };
new const PREFIX[] = { "!t[!gVip!n-!gMenu!t]" }

new VipUsed[33];

new const g_szVIPCTSkin[] = "models/player/vip_ct/vip_ct.mdl";
new const g_szVIPTSkin[] = "models/player/vip_t/vip_t.mdl";

public plugin_init()
{

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "FwdHamSpawn_Post", 1);

register_plugin("Public VIP Menu", VERSION, "[ND-K![L]leR]");
register_clcmd("say vmenu", "cmdVmenu");
register_clcmd("say /vmenu", "cmdVmenu");
register_clcmd("say_team vmenu", "cmdVmenu");
register_clcmd("say_team /vmenu", "cmdVmenu");
}

public FwdHamSpawn_Post(id)
{
VipUsed[id] = false;

return PLUGIN_CONTINUE
}

public cmdVmenu(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_printc(id, "%s !gSorry!n, !gyou don't have ACC to view this !tMenu.", PREFIX);

return PLUGIN_HANDLED;
}

if(VipUsed[id])
{
client_printc(id, "%s !gYou can use !tVip Menu !gonly once time in a round!n!", PREFIX);

return PLUGIN_HANDLED;
}

switch(cs_get_user_team(id))
{
case CS_TEAM_T:
VipTMenu(id);

case CS_TEAM_CT:
VipCTMenu(id);
}

return PLUGIN_HANDLED;
}

public plugin_precache()
{
precache_model (g_szVIPCTSkin);
precache_model (g_szVIPTSkin);
}

public VipCTMenu(id)
{
new menu = menu_create("\w[ \rVip\y-\rMenu \w]", "VipCTMenu_handler");

menu_additem(menu, "\w[ \rAK47 Free \w]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \rM4A1 Free \w]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \rAWP Free \w]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \rVip Skin \w]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \rDEAGLE Free \w]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \r25HP \y+ \r25AP Free \w]", "6", 0);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}

public VipCTMenu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data);

switch(key)
{
case 1:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 60);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !tAK47 Free!", PREFIX);
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_m41");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 60);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t M4A1 Free!", PREFIX);
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t AWP Free!", PREFIX);
}
case 4:
{
cs_set_user_model(id, "vip_ct");
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t Vip Skin!", PREFIX);
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t DEAGLE Free!", PREFIX);
}
case 6:
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 25);
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 25);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t 25HP + 25AP Free!", PREFIX);
}
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

public VipTMenu(id)
{
new menu = menu_create("\w[ \rVip\y-\rMenu \w]", "VipTMenu_handler");

menu_additem(menu, "\w[ \rAK47 Free \w]", "1", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \rM4A1 Free \w]", "2", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \rAWP Free \w]", "3", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \rVip Skin \w]", "4", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \rDEAGLE Free \w]", "5", 0);
menu_additem(menu, "\w[ \r25HP \y+ \r25AP Free \w]", "6", 0);

menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
}

public VipTMenu_handler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new key = str_to_num(data);

switch(key)
{

case 1:
{
give_item(id, "weapon_ak47");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 60);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !tAK47 Free!", PREFIX);
}
case 2:
{
give_item(id, "weapon_m41");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 60);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t M4A1 Free!", PREFIX);
}
case 3:
{
give_item(id, "weapon_awp");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t AWP Free!", PREFIX);
}
case 4:
{
cs_set_user_model(id, "vip_ct");
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t Vip Skin!", PREFIX);
}
case 5:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t DEAGLE Free!", PREFIX);
}
case 6:
{
set_user_health(id, get_user_health(id) + 25);
set_user_armor(id, get_user_armor(id) + 25);
VipUsed[id] = true;

client_printc(id, "%s !gI got !t 25HP + 25AP Free!", PREFIX);
}
}

menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

// Colour Chat
stock client_printc(const id, const input[], any:...)
{
new count = 1, players[32];
static msg[191];
vformat(msg, 190, input, 3);

replace_all(msg, 190, "!g", "^x04"); // Green Color
replace_all(msg, 190, "!n", "^x01"); // Default Color
replace_all(msg, 190, "!t", "^x03"); // Team Color

if (id) players[0] = id; else get_players(players, count, "ch");
{
for (new i = 0; i < count; i++)
{
if (is_user_connected(players[i]))
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
write_byte(players[i]);
write_string(msg);
message_end();
}
}
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1034\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Przeczytaj cały wpis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...