Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Prośba o compile do smx


Jagusek
 Udostępnij

1 Attachment

Rekomendowane odpowiedzi

#include <sourcemod>
#include <cstrike>
#include <sdktools>

#pragma newdecls required;
#pragma semicolon 1

public void OnPluginStart()
{
    RegAdminCmd("sm_menu,");
}

public Action MenuGlowne(int client, int args)
{
    ShowWeaponMenu(client);
}

public void ShowWeaponMenu(int client)
{
    Menu menu = new Menu(Secondary_Weapon);
    
    menu.SetTitle("Wybierz Pierwszą Broń:");
    
    menu.AddItem("weapon_deagle",                "Deagle");
    menu.AddItem("weapon_cz75a",                "Czetka");
    menu.AddItem("weapon_glock",    "Glock");
    menu.AddItem("weapon_hkp2000",                "P2000");
    menu.AddItem("weapon_p250",                "P250");
    menu.AddItem("weapon_tec9",                "Tec9");
    
    SetMenuExitButton(menu, false);
    menu.Display(client, 0);
}

public int Secondary_Weapon(Handle menu, MenuAction action, int client, int itemNum)
{
    switch(action)
    {
        case MenuAction_Select:
        {
            if(IsPlayerAlive(client))
            {
                char info[32];
                GetMenuItem(menu, itemNum, info, sizeof(info));
                GivePlayerItem(client, info);

                Menu menu2 = new Menu(Secondary_Handler);
                menu2.SetTitle("Wybierz Dodatki NiceSkill.pl:");
                
                menu2.AddItem("weapon_healthshot",                "Medyk");
                
                SetMenuExitButton(menu2, false);
                menu2.Display(client, 0);
            }
        }
    }
    return false;
}

public int Secondary_Handler(Menu menu2, MenuAction action, int client, int itemNum)
{
    #if defined DEBUG_LOG
    LogMessage("Secondary_Handler");
    #endif
    switch(action)
    {
        case MenuAction_Select:
        {
            if(IsPlayerAlive(client))
            {
                char info[32];
                GetMenuItem(menu2, itemNum, info, sizeof(info));
                GivePlayerItem(client, info);
            }
        }
    }
}

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...