gruQ Opublikowano Listopad 30, 2016 o 17:15 Udostępnij Opublikowano Listopad 30, 2016 o 17:15 (edytowane) Witam, po wgraniu pluginu armyranks który między innymi wyświetla na czacie aktualną rangę(stopień, tytuł), tracę możliwość korzystania z Simple Chat Colors aby dodawać tagi z cfg na flagę, wyświetla się tylko ranga z armyranks. Można to jakoś pogodzić ze sobą czy trzeba się kierować bardziej w stronę dorobienia jakiejś funkcji która będzie czytała flagi i dodawała konkretny tag w armyranks_chat? Kod army ranks chat Spoiler #include <army_ranks> #include <basecomm> #include <colors> new String: PrefixColor[MAXPLAYERS+1][20], String: NameColor[MAXPLAYERS+1][20], String: TextColor[MAXPLAYERS+1][20], String: DeathColor[MAXPLAYERS+1][20], String: SpecColor[MAXPLAYERS+1][20], String: g_sRank[MAXPLAYERS+1][36], g_iLastSay[MAXPLAYERS+1]; public Plugin:myinfo = { name = "[ ARMY ] Chat", author = "sahapro33", description = "", version = "1.1 BaseComm" } public OnPluginStart() { AddCommandListener(Command_Say, "say"); AddCommandListener(Command_Say_Team, "say_team"); AddCommandListener(CommandBack, "jointeam"); } public Action:CommandBack(client, const String:command[], args) GetChatColor(client); public ARMY_PlayerSpawn(client) GetChatColor(client); public ARMY_ArmyUp(client) GetChatColor(client); public OnClientPutInServer(client) g_iLastSay[client] = 0; public Action:Command_Say_Team(client, const String:command[], argc) { if ( 0 < client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !BaseComm_IsClientGagged(client) ) { new iTime = GetTime(); if ( g_iLastSay[client] > iTime ) { return Plugin_Handled; } g_iLastSay[client] = iTime +2; decl String:sName[64], String:sMessage[256]; GetClientName(client, sName, sizeof(sName) - 1); GetCmdArgString(sMessage, sizeof(sMessage) - 1); StripQuotes(sMessage); if(!Army_GetStringRank(client,g_sRank[client])) SetFailState("Error"); switch(GetClientTeam(client)) { case 1: { Format(sMessage, 500, "{default}*SPEC*[%s%s{default}] %s%s{default}: %s%s",PrefixColor[client],g_sRank[client],NameColor[client],sName,TextColor[client],sMessage); } case 2: { Format(sMessage, 500, "{default}(Terrorist)[%s%s{default}] %s%s{default}: %s%s",PrefixColor[client],g_sRank[client],NameColor[client],sName,TextColor[client],sMessage); } case 3: { Format(sMessage, 500, "{default}(Antyterrorist)[%s%s{default}] %s%s{default}: %s%s",PrefixColor[client],g_sRank[client],NameColor[client],sName,TextColor[client],sMessage); } } for (new i = 1; i<MaxClients; i++) { if (IsClientInGame(i)&&GetClientTeam(client)==GetClientTeam(i)) { CPrintToChatEx(i,client,sMessage); } } return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } public Action:Command_Say(client, const String:command[], argc) { if (0 < client <= MaxClients && IsClientInGame(client) && !BaseComm_IsClientGagged(client)) { new iTime = GetTime(); if ( g_iLastSay[client] > iTime ) { return Plugin_Handled; } decl String:sName[64], String:sMessage[500]; GetClientName(client, sName, sizeof(sName) - 1); GetCmdArgString(sMessage, sizeof(sMessage) - 1); StripQuotes(sMessage); if(!Army_GetStringRank(client,g_sRank[client])) SetFailState("Error"); if ( IsPlayerAlive(client) ) { Format(sMessage, 500, "{default}[%s%s{default}] %s%s{default}: %s%s",PrefixColor[client],g_sRank[client],NameColor[client],sName,TextColor[client],sMessage); CPrintToChatAllEx(client,sMessage); } else { if ( GetClientTeam(client) > 1 ) { Format(sMessage, 500, "%s*DEAD* {default}[%s%s{default}] %s%s{default}: %s%s",DeathColor[client],PrefixColor[client],g_sRank[client],NameColor[client],sName,TextColor[client],sMessage); CPrintToChatAllEx(client,sMessage); } else { Format(sMessage, 500, "%s*SPEC*{default}[%s%s{default}] %s%s{default}: %s%s",SpecColor[client],PrefixColor[client],g_sRank[client],NameColor[client],sName,TextColor[client],sMessage); CPrintToChatAllEx(client,sMessage); } } return Plugin_Handled; } return Plugin_Continue; } GetChatColor(client) { if(!Army_GetStringAtributes(client,"PrefixColor","{green}",PrefixColor[client]))SetFailState("Error"); if(!Army_GetStringAtributes(client,"NameColor","{teamcolor}",NameColor[client]))SetFailState("Error"); if(!Army_GetStringAtributes(client,"TextColor","{default}",TextColor[client]))SetFailState("Error"); if(!Army_GetStringAtributes(client,"DeathColor","{default}",DeathColor[client]))SetFailState("Error"); if(!Army_GetStringAtributes(client,"SpecColor","{default}",SpecColor[client]))SetFailState("Error"); } Edytowane Listopad 30, 2016 o 17:17 przez gruQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruQ Opublikowano Grudzień 9, 2016 o 23:44 Autor Udostępnij Opublikowano Grudzień 9, 2016 o 23:44 Zaloguj się lub zarejestruj aby zobaczyć zawartość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się