Jump to content

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

Recommended Posts

Witam użytkowników MYGO,

przychodzę z prośba o edycje pluginu na Losowe Moce.

Co bym chciał dodać:
- Moc Wallhacker (ma WH)
- Moc Skoczek (Ma 10 Skoków) - Znajomy dodał lecz nie działa
- Menu Mocy Admina (do dawania sobie/innym Mocy)

Dla większości z was plugin może wydawać się dość niewyraźny, dla mnie jest ważne żeby działał.  Jak ktoś by chciał to może go posortować i poprawić to droga wolna.
Jestem "Początkującym" w pisaniu pluginów, więc nie jestem w stanie sam tego zrobić dlatego piszę do was.

Jeżeli ktoś by był w stanie coś dodać/poprawić to zachęcam do kontaktu lub napisania tutaj pod postem 🙂

PS:  Plugin jest do użycia Prywatnego!

moce.sp

Edited by Chicken123
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By SUPER TIMOR
      Must-have. No powiedzmy sobie szczerze, to forum ma spory związek ze scriptingiem, i fajnie byłoby móc wkleić tu kod tak, jak powinno się to robić.. ?
    • By sdasdas
      Mam pytanie jak zrobić żeby gracz dostawał flagę tak aby nie usuwało my tych co ma?

AddUserFlags dodaje flagi ale wtedy nie czyta tych co sa w cfg 

• By M!kenski