Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[CS:GO] Context Manager (0.1, 05-25-2021)


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Implement native functions to allow manipulation and retrieval of entities' m_ResponseContexts values from plugins.
This is useful for some maps.
https://developer.valvesoftware.com/...ivator_context

Code:

native int Context_GetContextCount(int entity);
native int Context_GetContextName(int entity, int index, char[] buffer, int maxlen);
native int Context_GetContextValue(int entity, int index, char[] buffer, int maxlen);
native int Context_FindContextByName(int entity, const char[] contextName);
native int Context_GetContextValueByName(int entity, const char[] contextName, char[] buffer, int maxlen);
native bool Context_AddContext(int entity, const char[] context);
native bool Context_ClearContext(int entity);
native bool Context_RemoveContext(int entity, const char[] contextName);


Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (ContextManager.sp - 9.0 KB)
File Type: inc ContextManager.inc (1.3 KB)
File Type: txt ContextManager.games.txt (1.3 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...