Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D2] Explosive AWP and Scout bullets(v1.0)[26-May-21]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
This plugin was made by request.

Description
When AWP and Scouts shoots, when the bullet hits an obstacle or a body, it will explode. Explosion is created using an env_explosion and will have assigned as owner the player who shooted it so enemies hurted or killed by explosion will be asigned to a player, witches can be harassed and will follow the correct player. Any zombie damaged by explosion will be stunned (tanks included), gascans, propane tanks and oxygen will be afected, even alarm cars can be triggered by the explosion, so players should be careful.

Bullet is not destroyed when it explodes, but it will generate an explosion once, when it hits is first obstacle.

Explosion damage and radius can be modified with ConVars.

ConVars
PHP Code:

// If set to 1 Scout will cause explosions too.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d2_explawp_allow_scout "1"

// Max damage of the explosion.
// -
// Default: "100"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1000.000000"
l4d2_explawp_damage "100"

// Max explosion damage caused to survivors.
// -
// Default: "15"
// Minimum: "0.000000"
l4d2_explawp_damage_friendly "15"

// 0 = Plugin off, 1 = Plugin on.
// -
// Default: "1"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "1.000000"
l4d2_explawp_enable "1"

// Enable the plugin in these gamemodes, separated by spaces. (Empty = all).
// -
// Default: ""
l4d2_explawp_gamemodes ""

// Explosion radius override (16 units = 1 foot). If set to 0 radius will be proportional to damage.
// -
// Default: "0"
// Minimum: "0.000000"
// Maximum: "8000.000000"
l4d2_explawp_radius "0" 

Changelog
Code:

* v1.0 (26-May-21)
  - First release.


Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d2_explosiveawp.sp - 8.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...