Zaloguj się, aby obserwować  
sdasdas

Jak sprawdzic co znajduje sie w pliku smx

Recommended Posts

No to ja wiem. Zapomniałem o tym napisać, ale ta strona ułatwia to, że jeżeli ktoś daje plik .smx bez .sp to można sprawdzić co się znajduje w tym .smx 

 

Są osoby, które jak nie wiedzą co się znajduję w pliku .smx bo autor nie podał to już nie ryzykują pobieraniem tego pluginu.

Edytowano przez sdasdas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W tym przyadku pliki roznia sie od siebie całkowiecie. na amxx nie mozna było dekompilowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Utwórz konto lub zaloguj się, aby skomentować

Musisz być użytkownikiem, aby dodać komentarz

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto na forum. To jest łatwe!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Masz już konto? Zaloguj się.

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ApeX
      Witam, piszę plugin i mam mały problem...
       
      Chciałbym użyć plików .phrases.txt w celu łatwiejszej edycji..
       
      Okey..
       
      Załadowałem tłumaczenie

      > public void OnPluginStart() {     LoadTranslations("przykład.phrases.txt"); }
       
      Utworzyłem akcje
       
      public Action cmd_wyczysc(int client, int args) {
          char s_name[64]
          GetClientName(client, s_name, sizeof(s_name));
       
          CPrintToChatAll("przykladowytekscior", s_name);
      }
       
      W pliku .phrases użyłem takiego kodu
       
      "Phrases"
      {
          "przykladowytekscior"
          {
              "pl" "Przykladowy tekst"
              "en" "Sample text"
          }
      }
       
      I zamiast np :napisac "przykładowy tekst" na chacie drukuje się "przykladowytekscior"
      Nie jest to raczej problem tego, ze robie to na localhoscie, bo innych pluginow tlumaczenie dziala.
       
      Wyczytałem, ze w akcji powinienem zmienić
       
          char s_name[64] 
      na
          char s_name[64], buffer[128];
       
      Lecz wtedy pojawia się błąd przy kompilacji
       
      Symbol is assigned a value that is never used: "buffer"
       
      O czymś zapomniałem? Może coś powinienem dopisać jeszcze, jakaś literówka gdzies?
    • Przez ShroN
      Siema, mam taki problem iż na VPS'sie (linux) nie mam srcds_run, czy mógłby mi ktoś udostępnić ten plik? Lub co może być z powodowaniem jego braku? Chomdy są na 777. Na VPS'sie go na 100% nie ma, bo sprawdzałem przez SFTP.
      PS. Iii srcds_linux.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
    • Przez Malkav
      Wiecie może gdzie sie zmienia te opcje? Bo chciałbym dodać więcej możliwości jeśli chodzi o czas bana

    • Przez Malkav
      Witam
      Wie ktoś może jak skompilować plik razem z kolorami??
      Bo jak teraz kompiluje na SourceMod: Half-Life 2 Scripting
      To mi wyskakuje taki błąd
      Your plugin failed to compile! Read the errors below:
      SourcePawn Compiler 1.7.1 Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2014 AlliedModders LLC /home/groups/sourcemod/upload_tmp/phpDTJQkl.sp(3) : fatal error 182: cannot read from file: "colors" Compilation aborted. 1 Error.