Skocz do zawartości

Nowy szablon forum

mygo.pl

Stworzyliśmy dla Was nowy wygląd forum. Z pewnością znajdziesz rzeczy, które wg Ciebie mogą zostać zmienione - wspomnij o tym w specjalnym wątku.

Czytaj więcej

Jak założyć własną sieć

serwerów CS

Zastanawiasz się nad prowadzeniem własnej sieci serwerów? Przeczytaj podstawowe informacje, na które należy zwrócić uwagę, przy takim projekcie.

Czytaj więcej

Tworzymy spis sieci

dodaj swoją

Dodaj sieć do której należysz, pozwoli to na promocję i budowę ogólnopolskiej bazy sieci CS.

Czytaj więcej

RSS[L4D & L4D2] Common Infected Health - Damage Received (1.0) [03-Jun-2021]


MYGO.pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • RSSy
Related Plugins:

About:
  • Specify or scale the damage Pipebombs, Propane, Oxygen, Melee and Chainsaw damage caused to common infected.


Examples:
  • Can make melee weapons require 2 strikes to kill common.
  • Can make explosions only remove half the health of common infected.
  • Options to specify a damage value, scale the damage according to maximum health or scale the games original damage.
  • Default cvars to demonstrate plugin, customise to your liking.


Thanks:
  • Lux - For some ideas.


Cvars:
PHP Code:

// 0=Plugin off, 1=Plugin on.
l4d_common_health_allow "1"

// Turn on the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = all).
l4d_common_health_modes ""

// Turn off the plugin in these game modes, separate by commas (no spaces). (Empty = none).
l4d_common_health_modes_off ""

// Turn on the plugin in these game modes. 0=All, 1=Coop, 2=Survival, 4=Versus, 8=Scavenge. Add numbers together.
l4d_common_health_modes_tog "0"

// 0.0=Off (games default damage). Amount of damage each Melee weapon hit causes to a common infected, or scale according to related cvar.
l4d_common_health_chainsaw "50.0"

// 0=Deal the damage value specified. 1=Deal the specified damage value as a percentage of their maximum health. 2=Scale original damage.
l4d_common_health_chainsaw2 "1"

// 0.0=Off (games default damage). Amount of damage each Melee weapon hit causes to a common infected, or scale according to related cvar.
l4d_common_health_melee "50.0"

// 0=Deal the damage value specified. 1=Deal the specified damage value as a percentage of their maximum health. 2=Scale original damage.
l4d_common_health_melee2 "1"

// 0.0=Off (games default damage). Amount of damage each Oxygen Tank explosion causes to a common infected, or scale according to related cvar.
l4d_common_health_oxygen "100.0"

// 0=Deal the damage value specified. 1=Deal the specified damage value as a percentage of their maximum health. 2=Scale original damage.
l4d_common_health_oxygen2 "1"

// 0.0=Off (games default damage). Amount of damage each Pipebomb explosion causes to a common infected, or scale according to related cvar.
l4d_common_health_pipebomb "50.0"

// 0=Deal the damage value specified. 1=Deal the specified damage value as a percentage of their maximum health. 2=Scale original damage.
l4d_common_health_pipebomb2 "0"

// 0.0=Off (games default damage). Amount of damage each Propane explosion causes to a common infected, or scale according to related cvar.
l4d_common_health_propane "100.0"

// 0=Deal the damage value specified. 1=Deal the specified damage value as a percentage of their maximum health. 2=Scale original damage.
l4d_common_health_propane2 "1" 



Changes:
Code:

1.0 (03-Jun-2021)
    - Initial release.



Installation:
  1. Click "Get Plugin" and put the .smx file into your servers \addons\sourcemod\plugins\ folder.

Attached Files
File Type: sp Get Plugin or Get Source (l4d_common_health.sp - 17.5 KB)

Wyświetl pełny artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...